وجود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در کشور
کد خبر: 3798833
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
پیوندی خبر داد:

وجود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در کشور

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در کشور این تعداد پایگاه را برای امدادرسانی ناکافی دانست و از افزایش تعداد آن خبر داد.

وجود 600 پایگاه امداد و نجات در کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل روز گذشته، 26 اسفندماه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف دارد و هلال احمر می‌تواند شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری خود را در این استان مستقر کند.

وی بیان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه‌های سرمایه‌گذاری خود در استان را با دقت مطالعه کرده و نیازمندی انبارهای خود را در این استان تولید کند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار‌، نسبت به انجام مطالعات برای سرمایه‌گذاری در استان قول مساعد داد.

علی اصغر پیوندی گفت: فعالیت‌های هلال احمر با کمک‌های مردمی اداره می‌شود و پایگاه‌های امداد و نجات مورد نیاز باید با همکاری مردم، خیرین و ائمه جماعات احداث و تجهیز شود.

وی با اشاره به وجود 600 پایگاه امداد و نجات در کشور این تعداد پایگاه را برای امدادرسانی ناکافی دانست و از افزایش تعداد آن خبر داد.

پیوندی به آغاز اجرای طرح امداد نوروزی از روز 25 اسفندماه اشاره کرد و گفت: این طرح تا 17 فروردین‌ماه ادامه می‌یابد.

وی از اختصاص دو خودروی امدادی جدید و مدرن به استان اردبیل به ارزش چهار میلیارد تومان خبر داد و افزود: این خودروها به شهرستان‌های گرمی و سرعین اختصاص دارد و مورد استفاده امدادگران در حوادث و بلایای طبیعی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha