کهگیلویه و بویراحمد حائز ۴ رتبه برتر شد
کد خبر: 3798862
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

کهگیلویه و بویراحمد حائز ۴ رتبه برتر شد

گروه اجتماعی ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در حوزه‌های کسب و کار و اشتغال، امنیت، سواد آموزی و پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر حائز رتبه برتر شد.

کهگیلویه و بویراحمد حائز 4 رتبه برتر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 اسفندماه در آخرین نشست شورای اداری استان در سال ۹۷، اظهار کرد: این توفیقات براساس آمارها و برآوردها در سطح ملی بوده و نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه دست‌اندرکاران و همه دستگاه‌های اجرایی استان است.
وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و با کیفیت در سال جاری، افزود: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ عمرانی و اقتصادی در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصادی، گردشگری، خدمات و عمران شهری و روستایی از جمله در حوزه بهداشت و درمان در هفته دولت و دهه فجر و در طول امسال از اقدامات خوب استان در ۹۷ است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در حالی افتتاح و عملیات اجرای آن‌ها آغاز شد که به جهت تحریم‌های دولت با فشار و محدویت مالی روبه‌رو بوده و با اینکه این پروژه‌ها نسبت به گذشته هزینه و منابع مالی بیشتری داشته، اما به بهره‌برداری رسیدند که گام مهمی در ایجاد اشتغال، تولید و ارائه خدمات به مردم استان به وجود آورده است.
احمدی با تأکید به اینکه سال ۱۳۹۸ سال پربرکتی برای استان خواهد بود و باید تلاش کنیم به افتخارات ملی برسیم، اظهار امیدواری کرد: این تلاش‌ها در سال آینده با شتاب، پیگیری و نظارت بیشتری ادامه داشته باشد تا شاهد پیشرفت، بالندگی، رشد و بهبود همه بخش‌ها و شاخص‌های استان باشیم.
وی یادآور شد: با توجه به بارش‌های سال جاری و شرایط مناسب و بهار دل‌انگیز استان، پیش‌بینی شده که شاهد ورود میهمانان و گردشگران زیادی به استان باشیم و در همین راستا شرایط لازم برای استقبال گرم و صمیمی از میهمانان نوروزی فراهم شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای ایام تعطیلات نوروزی و شب عید تمام کالاهای اساسی از جمله میوه شب عید تأمین شده و آنچه مهم است، نظارت بر توزیع و عرضه است که در این زمینه برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده شده و اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی و به خصوص متولیان امر به عمل می‌آید.
احمدی به دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های مفرحی داشته باشند که سبب شادی و نشاط مردم شود.
انتهای پیام

captcha