رادیو قرآن در نوروز با جُنگ عصرگاهی «بشری»
کد خبر: 3798870
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

رادیو قرآن در نوروز با جُنگ عصرگاهی «بشری»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شبکه رادیویی قرآن از ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین‌ماه ۹۸ با ویژه‌برنامه «بشری» همراه نوروزی شنوندگان خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر چهارشنبه، ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین ۹۸ ویژه‌برنامه «بشری» از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۲۰:۴۵ به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم مخاطبان می‌شود.
پخش تلاوت‌های ناب از قاریان بنام ایرانی و مصری، تواشیح، آواها و نواهای جذاب به درخواست شنوندگان رادیو قرآن، گفت‌وگو با یکصد نفر از اساتید، پیشکسوتان و قاریان ممتاز سراسر کشور در مدت زمان پخش این برنامه با هدف برقراری یادبود آنان از جمله بخش‌های این برنامه است که هر کدام از اساتید با گویش محلی خود سال نو را به مخاطبان این برنامه تبریک خواهند گفت و در ادامه درباره فعالیت‌های قرآنی شهر خود، همچنین معرفی اماکن زیارتی ـ سیاحتی آن شهر صحبت خواهند کرد.
گفت‌و‌گو با قاریان نوجوان با هدف تشویق خانواده‌هایی که در سفرهای نوروزی به صورت خانوادگی شنونده برنامه‌های رادیو قرآن هستند، از دیگر بخش‌های این برنامه است.
نیما غفارزاده نیز در آیتم «راهیان نور» هر روز به بیان حال و هوای معنوی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور می‌پردازد.
ارتباط با مشاغل خدمت‌رسان در ایام نوروز از جمله آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، مراکز درمانی و ...، اطلاع از وضعیت آب و هوای کشور و وضعیت جاده‌ها، ارائه هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی جهت کاهش خطر و تصادفات جاده‌ای نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.
مسابقه‌های جذاب ویژه کودکان و نوجوانان و همیاران پلیس نیز برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha