امنیت پایدار حاکم بر کردستان ثمره خون شهدای مهاجر و انصار است
کد خبر: 3798880
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

امنیت پایدار حاکم بر کردستان ثمره خون شهدای مهاجر و انصار است

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهدای زیادی از مهاجرین و انصار در استان کردستان خونشان در هم آمیخت و ثمره خون آنها این امنیت پایداری بوده که در استان حکم فرماست.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در اجلاسیه شهدای صدا و سیمای استان کردستان اظهار کرد: اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه فرهنگی در اجرای اجلاسیه‌های مربوط به کنگره 5400 شهید از سال 94 انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان تنها استانی بوده که دو کنگره را برگزار کرده است، افزود: کنگره پیشمرگ مسلمان کُرد را و حضور چند استان غربی کشور در سال 94 با مرکزیت استان برگزار کردیم که بسیار مورد قبول همگان قرار گرفت.
سردار رجبی بیان کرد: با تجربه از این کنگره موفق از آن سال بسیاری از برنامه‌های جنبی این دو کنگره برگزار شد و در دو ماه آینده به اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان کردستان خواهیم رسید.
وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی از مهاجرین و انصار در استان کردستان خونشان در هم آمیخت و ثمره خون آنها این امنیت پایداری است که در استان حکم فرماست، اعلام کرد: از مجموع 50 کمیته در ساختار کمیته‌های پیش‌بینی شده کنگره ملی 5400 شهید کردستان مجموعه صدا و سیماست که مسئولیت یک کمیته را دارد و پای ثابت در همه کمیته‌ها است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: از تمام کسانی که در بخش اجرایی کنگره 5400 شهید استان حضور دارند خواست در اجلاسیه نهایی اقدامات خود را نه در حد شهدا و نه در حد استان فرهنگی کردستان بلکه در حد توان و بضاعت خود خود بیشتر و بیشتر کنند.
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم نتیجه این کارهای فرهنگی ما به عنوان یک کار گسترده فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی در استان و سایر استان‌ها و حتی در مرزها نفوذ کرده و از آن بهره‌برداری شود.
امان‌اللهی، مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست چراکه اگر ما امروز در میدان جنگ نرم هستیم و با ادامه دادن راه شهدا می توانیم پیروز این عرصه نیز باشیم.
وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم از سال های گذشته اشاره کرد و افزود: اگر ما به بیانات مقام معظم رهبری توجه می کردیم امروز در عرصه جنگ نرم تلفات نمی‌دادیم اما همین مجالس هم پیشانی جبهه جنگ نرم است و امیدواریم در این مسیر محکم، استوار، ثابت و مقتدر حرکت کنیم.
انتهای پیام

captcha