دنیاطلبی؛ ریشه تمام شکست‌ها/ مسئولان هوشیار باشند
کد خبر: 3798892
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

دنیاطلبی؛ ریشه تمام شکست‌ها/ مسئولان هوشیار باشند

گروه اجتماعی ــ مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به اینکه آنچه کشور را زمین می‌زند فرهنگ دنیاطلبی است، گفت: اگر این فرهنگ در مدیران شکل بگیرد قطعاً کشور با شکست روبه‌رو می‌شود.

دنیاطلبی ریشه تمام شکست‌ها/ مسئولان هوشیار باشند

به گزارش ایکنا از البرز، غلامرضا یاوندعباسی، مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، امروز، 27 اسفندماه در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس، اظهار کرد: امید داریم سال جدید توفیقی برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سال آینده باید سال آرامش فعال باشد، تأکید کرد: این سال، سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی فعالیت شود.
مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مبنی بر امید و نگاه خوش بینانه به آینده، گفت: امید را مسئولان باید به جامعه دهند. یکی از بخش‌هایی که باعث شده است مدیران نیازمند کار بیشتر باشند، این است که به چند عنصر توجه نداشته‌ایم که مهم‌ترین آن هدف‌گذاری درست است.
یاوندعباسی بابیان اینکه آن‌ها که باید بر هدف‌گذاری‌ها نظارت و پیگیری به‌وقت داشته باشند شاهد پیشرفت و توسعه‌خواهیم بود، تصریح کرد: امروز باید با توجه به شرایط ویژه کشور، کسانی بر مسند مدیریت باشند که کاردان و متعهد و باانگیزه باشند.
این مسئول با تأکید بر لزوم ایجاد انگیزه در جامعه، گفت: اگر مسئولان فکر می‌کنند که کاری از دستشان برنمی‌آید برای پیشرفت جامعه، بروند تا عناصر بالقوه سرکار بیایند.
مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به اینکه امروز عرصه، عرصه مدیران توانمند است، خاطرنشان کرد: انعطاف داشتن و تصحیح خطاها ازجمله اقداماتی است که باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا رضایتمندی مردم را مشاهده کنیم.
یاوندعباسی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی را تجربه کرده‌ایم، اضافه کرد: در آن دوران همه احساس تکلیف و وظیفه داشتند و ساعت کاری اهمیتی نداشت.
وی با اشاره به اینکه آنچه کشور را زمین می‌زند فرهنگ دنیاطلبی است، توضیح داد: اگر این فرهنگ در مدیران شکل گیرد قطعاً کشور با شکست روبه‌رو می‌شود.
مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس فرهنگ جوان‌گرایی وجود داشت، گفت: امروز باید بتوانیم از دانش بزرگان و جسارت جوانان استفاده کنیم.
انتهای پیام

captcha