خانواده شهدا ذخایر انقلاب هستند
کد خبر: 3798900
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

خانواده شهدا ذخایر انقلاب هستند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه فردیس با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا ذخایر انقلاب هستند، گفت: مسئولان سرکشی از این خانواده‌ها را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.

خانواده شهدا ذخایر انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، امروز، 27 اسفندماه در نشست شورای فرهنگ عمومی فردیس که به میزبانی شهرداری مشکین‌دشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف ما در ستاد شورای فرهنگ عمومی برنامه‌ریزی و پیگیری اموری نظیر سرکشی مستمر از خانواده‌های معظم شهدا است.
وی افزود: این سرکشی‌ها در مناسبت های مختلف باید پیگیری شود و ضرورت دارد تا به نحو مطلوب قدردان ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.
وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: با توجه به نقش و اهمیتی که مقام معظم رهبری برای بیانیه گام دوم انقلاب قائل شده‌اند باید شورای فرهنگ عمومی شهرستان به این بیانیه توجه خاص داشته باشد.
وی بیان کرد: امیدافزایی و گفتمان‌سازی به‌خصوص ‌میان جوانان و مسئولیت‌دهی به قشر جوان که همواره مورد تأکید و توصیه رهبری معظم انقلاب بوده از جمله وظایفی است که مسئولان و مدیران باید در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی مورد توجه پیگیری قرار دهند.
انتهای پیام

captcha