اسکان روزانه ۱۰۰۰ زائر راهیان نور در لرستان
کد خبر: 3798928
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

اسکان روزانه ۱۰۰۰ زائر راهیان نور در لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیر فرهنگی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه لرستان با اشاره به گذر کاروان‌های راهیان نور از این استان، گفت: روزانه بیش‌از هزار زائر راهیان نور در اردوگاه‌های لرستان اسکان داده می‌شوند.

اسکان روزانه بیش از هزار زائر راهیان نور در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سجاد احمدی، مدیر فرهنگی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان روز گذشته، 27 اسفندماه در جلسه ستاد خدمات سفر استان لرستان با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور، اظهارکرد: اوایل هفته جاری 115 شهید تازه تفحص شده بر روی دستان عشایر لرستان وارد کشور شد که انتظار می‌رفت رسانه‌ها بیشتر بر روی این موضوع مانور دهند.

وی با ذکر این مطلب که  سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در دو کمیته بازرسی و اسکان ستاد خدمات سفر عضویت دارد، تصریح کرد: این سازمان تاکنون در جلسات دعوت نشده است.

احمدی با اشاره به عبور کاروان‌های راهیان نور از لرستان، گفت: روزانه حدود هزار زائر راهیان نور در اردوگاه‌ شهید بهشتی اسکان داده می‌شوند اما تاکنون زیرساخت‌ها در این محل فراهم نشده است.

مدیر فرهنگی معاون سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر این‌که امکان اسکان زائران راهیان نور در دهکده گردشگری حمزه سیدالشهدا(ع) وجود دارد، افزود: متأسفانه زیرساخت‌‌ها به‌خوبی در این منطقه نیز هنوز فراهم نشده و امید می‌رود مشکلات برطرف شود تا به‌خوبی میزبان راهیان نور باشیم.

انتهای پیام

captcha