حضور مسئولان در یادواره شهدا ادای دین به آنان و رهبری است
کد خبر: 3798966
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

حضور مسئولان در یادواره شهدا ادای دین به آنان و رهبری است

گروه سیاسی- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: یکی دیگر از اهداف این اجلاسیه‌ها را زنده نگه داشتن آرمان شهدا اعلام کرد و گفت: این اجلاسیه ها همچنین فرصتی است برای مسئولان تا دِین خود به خانواده شهدا کشور و رهبری را ادا کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، امیرسعید اثنی‌‌عشری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان امروز، 27 اسفندماه در اجلاسیه شهدای ارتش در استان کردستان اظهار کرد: در راستای اعتقادات خود انقلاب کردیم و با پشتوانه همین اعتقادات در دفاع مقدس مقابل دنیا ایستاده و دستاوردهای ارزشمندی را بدست آورده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه بر همین اساس رهبری امروز بر فرهنگ ایثار و شهادت تاکید ویژه دارند، افزود: شهدا مانند بزرگان دین خود از جان خود گذشتند اما از آرمان‌هایشان که همان احیا دین رسول الله بود، نتوانستند بگذرند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اهداف بسیار مهم یادواره‌ها و اجلاسیه شهدا عنوان کرد: یکی از این اهداف احترام گذاشتن به خانواده شهدا و اینکه هیچگاه آنان را فراموش نمی‌کنیم، است.
وی یکی دیگر از اهداف این اجلاسیه‌ها را زنده نگه داشتن آرمان شهدا اعلام کرد و گفت: این اجلاسیه ها همچنین فرصتی است برای مسئولان تا دِین خود به خانواده شهدا کشور و رهبری را ادا کنند.
امیر اثنی‌ عشری تأکید کرد: در این اجلاسیه‌ها باید تمام تلاش خود را به کارگیریم تا جوانان را از هشت سال جنگ تحمیلی و جان فشانی‌های شهدا و رزمندگان برای دفاع از این آب و خاک آگاه کنیم.
حجت الاسلام خلیل عبدالهی، رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان هم در این نشست با اشاره به اینکه شهدا مظلومانه هستی خود را در راه خدا تقدیم کردند، گفت: در این راستا خدمت به خانواده این شهدای گرانقدر برای ما عزت آفرین است.
وی افزود: شهدا در سال‌های سختی که انقلاب و مرز و بوم به حامی و فداکار نیاز داشت، پیشقدم بودندو برای ما عزت و افتخار آفریدند.
حجت الاسلام خلیل عبدالهی با اعلام اینکه شهدای ما هیچگاه زیربار حرف زور دشمنان نرفتند،عنوان کرد: شهدای قهرمان از عزیزان خود دل کندند و در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند این مرز و بوم به دست دشمنان بیفتد.
وی عنوان کرد: سربلندی و سرافرازی نظام بزرگترین دغدغه ماست، و این همان ادامه دادن به راه شهدا و حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اینکه امروز خط مقدم ما سوریه و خلیج فارس ما باب‌المندب است، یادآور شد: دشمن باید بداند نیروهای مسلح نمی گذارند منافع ملی ما در آبهای آزاد به خطر بیفتد.
انتهای پیام

captcha