ملت ایران در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) را دارد
کد خبر: 3798971
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

ملت ایران در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) را دارد

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ورود دشمن به خانه‌های مردم با استفاده از ابزار رسانه، بیان کرد: فعالیت رسانه‌ای دشمنان در راستای هجمه فرهنگی است، اما ملت ایران در مقابل آنان،‌ قرآن و اهل بیت(ع) را دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز،‌ 27 اسفندماه در جمع نمازگزاران شهر سیاهکل در مسجد جامع این شهر، با آرزوی توفیق برای مسئولان، اظهار کرد: سیاهکل بیش از 200 نفر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شهدا مایه عزت ما هستند.

وی به قدمت 6 هزار ساله منطقه دیلمان اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ شخصیت‌های برجسته‌ای در این منطقه وجود داشتند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شاهد حضور سرداران بزرگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سیاهکل هستیم، تصریح کرد: امر مذکور به دلیل آگاهی و علاقه مردم نسبت به مقام معظم رهبری و نظام اسلامی محقق شده است.

آیت‌الله فلاحتی مردم سیاهکل را سختکوش خواند و بیان کرد: خدمات ارائه شده در سیاهکل هنوز در شان مردم این منطقه نیست.

وی به برخورداری بیش از 90 درصدی سیاهکل از برق و گاز اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی توانسته در دنیا خوش بدرخشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است نورانیت و عظمت کسب شده توسط انقلاب اسلامی را از ملت ایران بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمن جنگ هشت‌ساله را به ملت ایران تحمیل کرد، اما هر قدر پیش می‌رویم ملت ما رشد داشته است.

وی به عقب کشاندن یکصد ساله کشور توسط رضاشاه قلدر و پسر نالایق او، محمدرضا پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: اگر دشمنان ما را تحریم نمی‌کردند، تاکنون ابرقدرت بودیم و به فضل الهی اینگونه می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور اقدام به خرید گوشت، مرغ و تخم مرغ داخلی کرده است، گفت: در گیلان اطلاع داریم با پول عربستان گوسفند زنده ماده را خریداری می‌کنند و جوجه دو هزار تومانی را پنج هزار تومان می‌خرند و آنها را از بین می‌برند.

وی به راه‌اندازی جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: جنگ فرهنگی خطرناک است و اهل بصیرت می‌دانند چگونه انقلاب را با تمام توان حفظ کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به ورود دشمن به خانه‌های مردم با استفاده از ابزار رسانه، بیان کرد: فعالیت رسانه‌ای دشمنان در راستای هجمه فرهنگی است، اما ملت ایران در مقابل آنان،‌ قرآن و اهل بیت(ع) را دارد.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: اگر فرزندانمان با قرآن و اهل بیت(ع) آشنا شوند بدانید دشمن هر قدر تلاش کند نمی‌تواند به نظام اسلامی آسیب بزند.

وی با بیان اینکه افراد دست‌پاک، چشم‌پاک و دارای اراده برای تصدی‌ها به کار گرفته شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به درد دردمندان رسیدگی کنند، زیرا مردم ما در خور ستایش هستند.

انتهای پیام

captcha