نسل جدید، میراث‌داران ایجاد خط مقاومت در منطقه هستند
کد خبر: 3799007
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

نسل جدید، میراث‌داران ایجاد خط مقاومت در منطقه هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نسل جدید میراث‌داران ایجاد خط مقاومت در منطقه هستند و باید تلاش کنند تا گفتمان‌های انقلاب اسلامی نظیر عدالت اجتماعی در جامعه محقق شود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» که توسط رهبر معظم بعد از جشن چهل سالگی انقلاب منتشر شد، سرشار از رهنمودهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که باید روی بند بند آن کارِ کارشناسی کرد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این بیانیه که مخاطب آن عموم ملت ایران و به‌خصوص جوانان یعنی نسل جدید هستند، ایشان مسئولیت‌ها و تکالیف مردم و مسئولان را جهت خودسازی و تمدن‌سازی بیان فرموده‌اند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در این چهل سال، فراز و نشیب‌های زیادی داشته و راه سختی را پیموده است، با این‌حال همیشه رو به جلو حرکت است، گرچه در زمینه اقتصادی و فرهنگی دچار چالش‌های سنگینی است.
سلیمانی اظهار کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، سعی شد تفکر انقلابی و آرمان‌گرایی اسلامی به دنیا صادر شود که بحمدالله این اتفاق افتاد و امروز خط مقاومت در منطقه شکل گرفته است.
وی ادامه داد: بنا بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نسل جدید میراث‌داران ایجاد خط مقاومت در منطقه هستند و باید تلاش کنند تا گفتمان‌های انقلاب اسلامی نظیر عدالت اجتماعی در جامعه محقق شود.
امام جمعه سابق زاهدان عنوان کرد: همانگونه که نسل گذشته ما در هشت سال دفاع مقدس از نیروی جوانی و ایمان خود برای ایستادن در مقابل دشمنان استفاده کردند، نسل جدید نیز باید در عرصه‌های گوناگون به مصاف دشمنان دین بروند و این همان تربیت دینی است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رویکرد مهم ما در گام دوم انقلاب، استفاده از توان و ظرفیت نیروی مستعد جوان است که در این مسیر باید گام‌های محکمی برداریم.

انتهای پیام

captcha