چالش‌های پیش روی ترامپ و نتانیاهو در پرس تی وی
کد خبر: 3799102
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

چالش‌های پیش روی ترامپ و نتانیاهو در پرس تی وی

گروه هنر ــ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» و «داخل اسرائیل» چالش‌های پیش روی ترامپ و نتانیاهو را در آنتن پرس تی وی می‌‌کند.

به گزارش ایکنا، برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) با نگاهی به اظهارات ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش در کنگره مبنی بر این‌که آمریکا هیچگاه یک کشور سوسیالیست نخواهد شد، به بحث و تبادل نظر پیرامون آرای سوسیالیستی وی می‌پردازد.
این برنامه به تهیه‌کنندگی کاوه تقوایی، ضمن بررسی نظرات کارشناسان در مورد آمریکا به عنوان جولانگاه سوسیالیسم برای ثروتمندان، برخورد بی‌رحمانه و ناعادلانه ناشی از سرمایه‌داری با افراد قشر ضعیف و متوسط در این کشور را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
این برنامه در ادامه با نگاهی به سیاست‌های مالی ترامپ که سبب افزایش ثروت ثروتمندان و فقر بیشتر فقرا در آمریکا شده است، به مرور سیاست‌های کاهش مالیاتی ترامپ که در پی آن حدود ۲۱ میلیارد دلار توسط بانک‌های بزرگ این کشور ذخیره شده است خواهد پرداخت.
برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای کاوه تقوایی، ساعت ۰۱:۰۰ بامداد جمعه ۲ فروردین ماه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، یکشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.
انتخابات پیش رو در اسراییل و چالش‌های نتانیاهو
انتخابات پیش رو در رژیم صهیونیستی و چالش‌هایی که نتانیاهو با آن‌ها مواجه است در برنامه این هفته «داخل اسراییل» (Israel Inside) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
این برنامه با نگاهی به انتخابات مجلس در اسراییل و تشکیل ائتلاف از سوی دو حزب «خانه یهودی» و «قدرت یهودی» به ابتکار بنیامین نتانیاهو به بررسی دیدگاه‌های افراد حاضر در این ائتلاف و تلاش نتانیاهو برای تصدی‌گری سمت نخست وزیری برای پنجمین مرتبه می‌پردازد.
مروری بر پیشینه رهبران حزب قدرت یهودی به عنوان یک حزب راست تند اسراییلی و نگاهی به واکنش نتانیاهو در قبال انتقاد‌های مطرح شده علیه وی در تشکیل ائتلاف از جمله محور‌های مورد بحث در این برنامه به شمار می‌رود.
برنامه «داخل اسراییل» چهارشنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۱۹:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰، جمعه ساعت ۱۸:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ خواهد بود.
انتهای پیام
captcha