صنعت بیمه گام‌های بلندی برای خدمت‌رسانی به مردم برداشته است
کد خبر: 3799152
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
رئیس‌کل بیمه مرکزی در پیام تبریك نوروزی:

صنعت بیمه گام‌های بلندی برای خدمت‌رسانی به مردم برداشته است

گروه اقتصاد ــ غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی به مناسب عید نوروز امسال تأکید کرده است: صنعت بیمه در سال 1397 توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و كوششی بی‌وقفه، گام‌های بلندی را در عرصه خدمت‌رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.

صنعت بیمه گام‌های بلندی برای خدمت‌رسانی به مردم برداشته است

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، متن کامل پیام نوروزی غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
بهاران زیباترین مظهر آفرینش اسرارآمیز در بیکران هستی، جلوه‌ای نیکو از وفاق ایرانیان در راستای تحول و پویایی و بارزترین نشانه رستاخیز الهی است تا روح انسان دربند خاک، به عرش افلاک رهنمون گردد.
با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز زیبای طبیعت، فرا رسیدن بهار شکوهمند را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی تک تک مردان و زنان این سرزمین را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در مسیر رشد و شکوفایی ایران کهن، مسئلت می‌نمایم.
همکاران ارجمند، خواهران و برادران گرانمایه
سال ۱۳۹۷ را در حالی پشت سر می‌گذاریم که صنعت بیمه کشور به حول و قوه الهی تلاش‌های گسترده‌ای داشته و شاهد و ناظر توفیقات ارزنده‌ای بوده است. در این سال، «به پشتوانه بیش از یک قرن تلاش و کوشش ارزنده پیشینیان توانمند»، «صبوری شما عزیزان بلند همت و نیک طبع» و «حمایت و هدایت دولت»، شاهد پیروزی‌ها و فعالیت‌های ارزشمندی بوده‌ایم که لازم می‌دانم در فرصت تبریک سال نو، خداقوتی به اندیشه‌ورزی، مهرورزی و کار و عمل شما داشته باشم.
پروردگار بزرگ را سپاسگزارم كه در پرتو الطاف بی‌دریغش، صنعت بیمه توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و كوششی بی‌وقفه، گام‌های بلندی را درعرصه خدمت‌رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.
بی‌شک ثبت کارنامه‌ای سرشار از کوشش آمیخته با صداقت و تواضع، سرمایه‌ای ارزشمند و اعتماد آفرینی را برای ایجاد موفقیت‌های فزاینده و خلق زمینه‌های تحول در سال ۱۳۹۸ فراهم آورده است که ان شاء‌الله به نشاط صنعت بیمه و توسعه رضایت مردم عزیزمان در سراسر کشور منجر شود.
در آستانه سال نو، ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و صادقانه یکایک شما همکاران گرامی و فعال در شبکه فروش گسترده بیمه در سراسر کشور، عزیزان تلاشگر در ستاد مرکزی شرکت‌ها و موسسات مرتبط بیمه‌ای و به ویژه همکاران صدیق و ارزشمندم در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای شما و خانواده‌های محترمتان که پشتوانه و گنجینه‌های مطمئن تدبیر و تحرک و امید هستند، آرزوی سلامتی، بهروزی، شادمانی و سربلندی را دارم.
سال نو و میلاد سراسر سعادت حضرت امیرالومنین علی(ع) بر همه شما مبارک. موفق و سر بلند باشید.

انتهای پیام

captcha