اعزام 68 گروه جهادی البرزی به اردوهای نوروزی
کد خبر: 3799155
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

اعزام 68 گروه جهادی البرزی به اردوهای نوروزی

گروه اجتماعی- مدیرفرهنگی بسیج سازندگی استان البرز گفت: 68 گروه جهادی البرز برای خدمات‌رسانی به محرومان آماده اعزام به مناطق مختلف استان و کشور شده‌اند.

اعزام 68 گروه جهادی البرزی به اردوهای نوروزی

مرتضی بهاری‌نسب، مدیرفرهنگی بسیج سازندگی استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از این تعداد گروه جهادی، 10 گروه به مناطق کم برخوردار و محروم برون استانی و مابقی در مناطق محروم درون استانی خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: دو هزار و 400 جهادگر البرزی در قالب این گروه‌ها به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان‌های البرز، خراسان رضوی، هرمزگان، کرمانشاه، لرستان و سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.
بهاری نسب با بیان اینکه 465 نفر از این افراد، جهادگران خواهر هستند، افزود: جهادگران خواهر و برادر اعزامی به این اردوها در قالب گروه‌های طلاب، دانشجویی، محلات و جامعه پزشکی هستند که طرح‌های مختلف در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، ارتقای بهره‌وری کشاورزی، سلامت و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کنند.
مدیرفرهنگی بسیج سازندگی استان البرز گفت: در ایام نوروز، 26 پروژه عمرانی مانند راه‌سازی، پل، آبرسانی، مساجد، خانه عالم، مدرسه و... توسط این گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha