ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ محلاتی در اعتکاف ماه رجب
کد خبر: 3799191
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ محلاتی در اعتکاف ماه رجب

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات گفت: مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب امسال نیز مانند سنوات گذشته در مساجد محلات و حومه برگزار می‌شود، بیش از ۱۲۰ محلاتی در این مراسم معنوی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۰ نفر خانم و ۳۲ نفر آقا هستند.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا آشوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب امسال نیز مانند سنوات گذشته در مساجد محلات و حومه برگزار می‌شود.
وی افزود: بیش از ۱۲۰ محلاتی در این مراسم معنوی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۰ نفر خانم و ۳۲ نفر آقا هستند. این آمار مربوط افرادی است که با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ثبت‌نام کردند و آمار معتکفین با توجه به پذیرش قبل از سحر اول بیش از این تعداد است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی همچون ویژه‌برنامه مراسم سال تحویل، نماز جماعت، دعای ندبه، صحیح خوانی نماز، پاسخ به سوالات شرعی، جشن ولادت حضرت علی (ع) و سوگواری وفات حضرت زینب (س) و برگزاری مراسم اعمال ام داوود برای معتکفین در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مراسم اعتکاف در ۶ نقطه شهر و روستا برگزار می‌شود؛ در شهرستان محلات مسجد القائم و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به ترتیب میزبان برادران و خواهران هستند. مسجد جامع نیم‌ور ویژه خواهران و مسجد امام حسین این شهر ویژه برادران است. این مراسم در روستاهای لریجان و نخجیروان نیز ویژه خواهران برگزار می‌شود، ضمنا امام جمعه محلات هر روز در جمع برادران معتکف حضور خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha