تمدید مهلت ثبت‌‌نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن تا 7 فروردین
کد خبر: 3799203
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

تمدید مهلت ثبت‌‌نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن تا 7 فروردین

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن تا روز هفتم فروردین‌ماه سال ۹۸ خبر داد.

محسن تقی پور، رئیس اداره امور قرآنی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: با توجه استقبال قرآنیان، ثبت‌‌نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان تا هفتم فروردین‌ماه ۹۸ تمدید شد.
وی افزود: چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می‌شود.
تقی پور اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir نام‌نویسی کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: زمان ثبت‌نام به درخواست متقاضیان این آزمون تا هفتم فروردین‌ماه تمدید شد و متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون‌ها باید طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده مراحل ثبت‌‌نام را اینترنتی انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۴۷ یا ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۶۸ تماس بگیرند.
تقی پور تصریح کرد: تاریخ ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان از 10 تا 17 فروردین ماه سال آینده خواهد بود.
انتهای پیام

captcha