برگزاری «جشنواره‌های بهاری» در سطح کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3799208
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

برگزاری «جشنواره‌های بهاری» در سطح کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره‌های بهاری در هشت شهرستان استان از چهارم فروردین‌ماه خبر داد.

برگزاری «جشنواره‌های بهاری» در سطح کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 اسفندماه در نشست خبری، اظهار کرد: در ایام نوروز به دنبال ایجاد شادی و نشاط در بین مردم هستیم، در این ایام برای ترویج آیین‌ها، رسوم و سنت‌های استان تلاش می‌کنیم.
وی شاهنامه‌خوانی، ایجاد بازارچه‌های موقت صنایع دستی در ورودی همه شهرهای استان و رونمایی از اپلیکشن سرزمین چهارفصل را از برنامه‌های اجرایی این اداره کل در تعطیلات نوروزی بیان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نخستین جشنواره بهاری استان روز چهارم فروردین‌ماه در شهرستان بهمئی برگزار شده و این جشنواره روز پنجم فروردین‌ماه در شهرستان لنده، ششم فروردین‌ماه در دهدشت، هفتم در شهرستان چرام، هشتم فروردین‌ماه در باشت و نهم فروردین در گچساران برگزار می‌شود.
باقری همچنین از برگزاری جشنواره بهاری در روزهای 13 و 14 فروردین در شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.
وی عنوان کرد: در روز نخست فروردین نیز در همه ورودی‌های استان با گل و شیرینی به استقبال نخستین گردشگران نوروزی می‌رویم که استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنای دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بیش از 2 هزار تخت در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
باقری یادآورشد: تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی و رستوران‌ها هیچ افزایش نرخی در ایام نوروز ندارند.
انتهای پیام

captcha