روحیه جهادی و ایثارگری مشخصه بارز پلیس اسلامی است
کد خبر: 3799209
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

روحیه جهادی و ایثارگری مشخصه بارز پلیس اسلامی است

گروه اجتماعی - امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره اینکه پلیس الگوی نظم و انضباط در جامعه است، گفت: روحیه جهادی و ایثارگری مشخصه بارز پلیس اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان دیروز، 28 اسفندماه در دیدار با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان، با بیان اینکه خدمت به مردم عمل به وظیفه است، اظهار کرد: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی خدمت رسانی به مردم بوده که در رأس این وظیفه ، پایدار کردن امنیت است که به حمدالله نیروی انتظامی در ایجاد، تأمین و توسعه آن موفق است.
وی افزود: نیروی انتظامی به واسطه مأموریت های ذاتی دارای بیشترین ارتباط با مردم بوده ، بنابراین نوع برخورد و رفتار در ارتقاء اعتماد مردم به پلیس بسیار حائز اهمیت است.
امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره اینکه پلیس الگوی نظم وانضباط در جامعه است گفت: روحیه جهادی وایثارگری مشخصه بارز پلیس اسلامی است.
وی با بیان اینکه باید اخلاق مداری و برخورد خوب و شایسته با مردم، رویکرد کارکنان ناجا باشد تاکید کرد: ناجا پیشانی نظام است.
وی ادامه داد: هر چقدر مدیریت در ناجا، قوی تر و بهتر باشد، خوشبینی مردم به نظام اسلامی و انقلاب بیشتر می‌شود و پلیس بحمدالله در این امر به خوبی عمل کرده است.
امام جمعه مریوان ، امنیت استان کردستان را حاصل خون شهدا و مجاهدت نیروهای انتظامی وامنیتی دانست و از سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان و مجموعه انتظامی شهرستان مریوان تقدیر کرد.
سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه این دیدار نیز با اشاره به اینکه پشتیبانی و رهنمودهای علما موجب پشت گرمی مسئولان می شود؛ یادآور شد: اگر حمایت علما و روحانیون نباشد پلیس در انجام وظیفه خطیری که بر عهده دارد هرگز موفق نخواهد شد.
انتهای پیام

captcha