عمل به بیانیه گام دوم انقلاب منشأ تحول در کشور خواهد شد
کد خبر: 3799251
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
در پیام نوروزی آیت‌الله میرعمادی مطرح شد:

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب منشأ تحول در کشور خواهد شد

گروه اجتماعی ـ در پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان آمده است: «همه باید بیانیه گام دوم انقلاب را به‌عنوان یک دستورالعمل جامع تلقی کنند و بر اساس آن عمل نمایند. قطعاً عمل به بیانیه گام دوم انقلاب منشأ تحول در کشور خواهد شد».

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب منشأ تحول در کشور خواهد شدبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمدمیرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، طی پیامی ایام نوروز را به ملت شهیدپرور لرستان تبریک گفت.

در متن این پیام نوروزی آمده است: «تقارن عید سعید نوروز با ماه پرخیرو برکت رجب و میلاد مسعود سیدالاوصیاء و امام الاتقیاء امیرالمومنین امام علی بن ابی‌طالب(ع) را به همه ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ویژه به مردم غیور و ولایت‌مدار لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
خدای متعال را بر همه نعمت‌های مادی و معنوی که بر ما ارزانی داشته شاکریم نعمت نزولات جوّی، سرسبزی و شادابی، زنده شدن طبیعت و حیات دوباره موجودات همچنین خدا را بر نعمت 40 سالگی انقلاب اسلامی و شکست و ناکامی دشمنان سپاسگزاریم. سالی که گذشت، با همه فراز و نشیب و تلخی‌ها و شیرینی‌ها به‌ویژه مشکلات اقتصادی و گرانی‌های سنگین به پایان رسید، سال97 سال روشن شدن حقایق انقلاب اسلامی و آشکار شدن باطن خبیث استکبار جهانی و پیروزی‌های چشم‌گیر ملت ایران اسلامی بوده است.
سال 98 سالی است با امیدها و با ظرفیت‌های فراوان برای حل مشکلات کشور، مهم‌ترین خصوصیت سال 98 آغاز دهه پنجم و شروع چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی است، که بیانیه گام دوم انقلاب تصویر روشن برای پیمودن این مسیر پُر افتخار است.
همه باید بیانیه گام دوم انقلاب را به‌عنوان یک دستورالعمل جامع تلقی کنند و بر اساس آن عمل نمایند. قطعاً عمل به بیانیه گام دوم انقلاب منشأ تحول در کشور خواهد شد.
تحول لازمه زندگی است، خداوند متعال با آغاز فصل بهار تحولی نو در طبیعت ایجاد می‌کند. دعا و درخواست ما در آغاز سال نو نیز تحول نیکو در زندگی فردی و اجتماعی است.
برای تحقق این امر و تداوم مسیر پیش روی انقلاب اسلامی نیازمند به همت بلند، عزم و اراده قوی، تلاش و جدیت، وحدت و انسجام، و توکل بر خدای متعال هستیم.
امید است خدای متعال همه ما را مشمول عنایات خاصه خودش قرار داده و در سال جدید خیرات و برکات خود را بر ما نازل و به همه صحت و عافیت و تندرستی عنایت فرماید.
در پایان طول عمر پُر برکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و امام راحل(ره) و موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای شما مردم بزرگوار و ولایت‌مدار از خداوند متعال مسئلت دارم».

انتهای پیام

captcha