آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3799279
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این خصوص بیان کرد: در این طرح 40 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، 10 خیمه نماز، 6 فضای دوستدار کودک در سطح استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.
وی ادامه داد: چهار تیم بانوان امدادگر در شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر و کنارک آمادگی لازم برای امداد رسانی به مسافران نوروزی را دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: چرخ بال جمعیت هلال احمر و تیم امداد هوایی با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان در زاهدان و چابهار مستقر شدند.
وی اظهار کرد: کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) میثاق‌نامه‌ای بین جمعیت و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.
راشکی با اشاره به ظرفیت تیم‌های کوهستان هلال احمر افزود: در سیستان و بلوچستان قوی‌ترین تیم امداد و نجات کوهستان را داریم که با تجهیزات پیشرفته در حوادث احتمالی به محل حادثه اعزام و امدادرسانی را انجام می‌دهند. همچنین تیم امداد و نجات دریایی در سواحل کنارک و چابهار مستقر هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی امدادرسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

captcha