پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸
کد خبر: 3799286
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی فرا رسیدن سال 1398 را به همه مردم استان تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام نوروزی حجت الاسلام و المسلمین نکونام به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال .
محضر همه هم استانی‌های بسیار خوب، عزیز و دوست‌داشتنی خودم ماه شریف رجب و به ویژه این ایام میلاد باسعادت حضرت امیرمومنان«سلام‌الله علیه» و عید نوروز و حلول سال نو و جدید را تبریک عرض می‌کنم .
از خداوند تبارک و تعالی مسألت می‌کنیم که این سال بسیار ارزشمند و نورانی را که در ایام ماه شریف رجب و به ویژه در ایام البیض آغاز می‌شود و بسیاری از عزیزانمان و هم‌وطنان خوبمان به ویژه جوانان عزیز، بصیر و مؤمنمان در حال اعتکاف هستند و لباس اعتکاف بر تن کرده‌اند و در خانه‌های خدا لباس عبودیت بر تن کرده و نشسته‌اند و به بندگی پروردگار متعال مشغول هستند این ایام، سال جدید را آغاز می‌کنیم قطعاً این سال به برکت این ایام و به برکت اعتکاف جوانان خوبمان و مومنین‌مان ان‌شاءالله سالی مبارک و میمون برای همه به ویژه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ان‌شاءالله خواهد بود .
سال 1397 با سختی‌های معیشتی که مردم ما با آن مواجه بودند گذشت اما برکات آسمانی الحمدلله و نزول رحمت الهی این سال و پایان سال را شیرین کرد .
سال گذشته سالی بود که در کنار این سختی‌های معیشتی مردم، چهره دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر و بیشتر آشکار شد؛ سالی بود که احیانا کسانی که قدری تردید داشتند و با محاسبه کمی تا قسمتی اشتباه فکر می‌کردند می‌توان با دشمن کمر بسته‌ای مثل آمریکا کنار آمد و با تصوّری نابجا راه مذاکره را طی کردند اما آمریکا و حتی اروپا نشان دادند که به هیچ‌وجه با اسلام و ارزش‌های والا و انسان‌ساز اسلام نمی‌توانند کنار بیایند و مذاکره را هم برای تحمیل خواسته‌های خودشان دنبال می‌کنند، امتیازهایی هم متأسفانه گرفتند اما درنهایت آنچه را که شاهد بودیم عهدشکنی و پشت‌پا زدن به همه عهده‌ها و قول و قرارهای خودشان بود که امید است آن‌ها که راه طولانی را به‌اشتباه طی کردند سال آینده و سال‌های آینده جبران کنند و ان‌شاءالله گذشته عبرت آینده آن‌ها باشد .
سال گذشته چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران هم بود که فرصت مغتنمی برای مرور دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی بود و همگان از داخل و خارج دیدند و شنیدند که انقلاب علیرغم چالش‌ها و علیرغم کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان راه بالنده و سازنده‌ای را طی کرده و در این چهل سال بیش از صدها سال در دوران شاهان گذشته به حول و قوه الهی کار صورت گرفته است .
سال گذشته سال تحکیم چندباره‌ی پایه‌های انقلاب اسلامی هم بود توسط صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند، 22 بهمن واقعاً 22 بهمن کمرشکنی به فضل الهی برای دشمنان بود و امید وافری در روح و جان مقاومت و اهل ایمان دمید .
سال گذشته با بیانیه بسیار مهم، جامع و راهگشای مقام معظم و معزز و والای رهبری هم مواجه بودیم که برای گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه زیبا و جامعی را ترسیم کردند، بیانیه‌ای که لازم است مدام و مستمر با آن مأنوس باشیم و راه آینده و جامعه‌سازی و شکل‌دهی جامعه‌ای در تراز اهل‌بیت عصمت و طهارت را ان‌شاءالله با تمسک به این بیانیه طی کنیم .
تحویل سال امسال در ماه رجب و به ویژه در ایام البیض اعتکاف رقم می‌خورد، سال امیدبخشی را حتماً به فضل الهی ان‌شاءالله نوید می‌دهد
سال آینده هم به لحاظ انتخابات و هم به لحاظ سنگ‌پرانی مستمر دشمن در تحریم‌ها و هم به لحاظ ایران‌هراسی که دشمن به مراتب بیش از گذشته راه انداخته و هم به لحاظ تلاش به مراتب بیشتر آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی، سال آسانی نخواهد بود هرچند تجربه‌های چهل‌ساله‌ی گذشته و راه‌های سختی که مردم ما در این چهل سال طی کرده‌اند از این مردم قدرت قدر و قوی ساخته که سختی‌های آینده آسان‌تر از گذشته قابل‌تحمل است اما هوشیاری فراوان لازم است تا ان‌شاءالله سال 1398 با بالندگی و سرفرازی طی شود و روسیاهی به زغال بماند و دشمن یک‌بار دیگر با خواب تعبیر نشده خودش مواجه شود.
ذکر این نکته هم لازم است که این انقلاب به فضل پروردگار راه‌های روشن خود را به زیبایی می‌پیماید و همه‌ی این سختی‌ها را هم ان‌شاءالله پشت سرگذاشته و پشت سرخواهد گذاشت .
استان فخرآفرین و بالنده چهارمحال و بختیاری و مردم خوب و غیورمان در این استان علیرغم فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف و علیرغم گویش‌های متفاوت همه در یک کالبد و در یک قالب زندگی می‌کنند و الحمدلله انس و الفت مثال‌زدنی با یکدیگر دارند و همین رمز رشد و پیشرفت استان است .
سال 1398 هم به کانون منسجم همدلی و همراهی تبدیل خواهد شد و همه استانمان یکپارچه ان‌شاءالله به سمت انجام وظایف و رشد و تعالی استان پیش خواهند رفت. 
جوانان عزیزمان، جوانان بالنده و غیور و آینده‌ساز ایران اسلامی و استانمان با به هم پیوستگی و با تلاش و پویایی آماده می‌شوند تا مسئولیت‌ها را از پدران خودشان تحویل بگیرند و با خلاقیت و نوآوری و با ایمان و تعهد و با صبر و استقامت، حرکت‌دهنده پرشتاب انقلاب اسلامی باشند؛ جوانان سرمایه مهم انقلاب هستند که خودشان هم به این ظرفیت مهم خودشان توجه دارند .
در یک‌کلام سال آینده ان‌شاءالله سال به‌هم‌پیوستگی‌های بیشتر و سال حرکت پرشتاب‌تر و ان‌شاءالله به فضل پروردگار سال جامعه‌سازی با مشارکت همگانی است.
البته همه می‌دانید و همه می‌دانیم که راهی که مردم آغاز کرده‌اند و لبیکی که مردم به روح خدا خمینی کبیر گفته‌اند راه روشن ظهور است، آسان نیست اما شیرین است، هموار نیست اما پایانش روشن است، جهنم و بهشت که پروردگار متعال مقرر فرموده در عالم و در عالم عقبی این بهشت از آن مردان خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است که درنهایت پرچم عدل الهی را ان‌شاءالله روی زمین برافراشته خواهند کرد و وعده همه ادیان و انبیاء الهی را محقق خواهند کرد، این راه روشن انقلاب ما است، الحمدلله با امید مردم ما دارند این را ه را دنبال می‌کنند و جهنم از آن ستمگران و مستکبران و طواغیت و منافقان است که دشمنان امروز انقلاب اسلامی ایران هستند .
ما به فضل پروردگار راه اولیاء خدا را باافتخار دنبال خواهیم کرد و به زودی پرچم عدل بر قله گیتی برافراشته خواهد شد ان‌شاءالله .
من برای مردم خوب استانمان زنان و مردان، همه اقشار و طوایف آرزوی سالی خوش دارم که ان‌شاءالله بتوانیم در این راه روشنی که دنبال کرده‌ایم و داریم جلو می‌بریم همه پیروز و سرفراز و سعادت‌مند باشیم و دشمن را روزبه‌روز ناکام گذاشته‌ایم آینده هم ناکام‌تر و به زودی ان‌شاءالله شاهد ناکامی همه آن‌ها و مضمحل شدن همه دشمنان باشیم و دل مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر «عجل الله تعالی» را با تبعیت از ولی أمر مسلمین امام مسلمین و با وحدت و یکپارچگی و با حرکت و تلاش بیشتر شاد کنیم .
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انتهای پیام

captcha