استاندار فارس سال نو را تبریک گفت
کد خبر: 3799327
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

استاندار فارس سال نو را تبریک گفت

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با صدور پیامی آغاز سال ۱۳۹۸ شمسی را به ملت ایران خصوصا شهروندان استان فارس تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸ شمسی پیام تبریکی را صادر کرد و در آن ابراز امیدواری کرد که سال پیش‌رو، سالی سرشار از موفقیت در زمینه‌های اقتصادی، رفاهی و عمرانی باشد.
در این پیام آمده است: «سال 97 را در حالی به پایان می‌بریم که از یک سو شاهد تلاش‌های گسترده دولت‌مردان و کارگزاران نظام اسلامی در استان فارس برای خدمت به مردم  بودیم. تلاشی که با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری پیدا کرده و ابعاد وسیع‌تر و گسترده‌تری به خود گرفته بود.
همچنین از سوی دیگر مردم قدردان و موقعیت‌شناس و ولایی استان فارس با حضور در مراسم‌ها و مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زهر ناکامی را به جان دشمنان و بدخواهان ایران عزیز ریختند و صفحه زرینی را در تاریخ حضور حماسی خود رقم زدند که همواره در یادها خواهد ماند.
در زمینه ارائه خدمات زیربنایی، اقتصادی وعمرانی و ...به مردم شریف استان در سال 97 شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی بودیم که تاثیر زیادبر روند توسعه و پیشرفت استان برجای گذاشت و موجب امیدواری مردم و علاقه‌مندان به آبادانی استان شد.
شاخص‌های اقتصادی در سال 97 نشان می‌دهد استان فارس در مقایسه با سایر مناطق کشور در برخی زمینه‌ها مانند بهبود فضای کسب و کار و افزایش صادرات عملکرد قابل توجهی داشته است و باید تلاش کنیم این روند با سرعت روزافزونی تقویت شود.
همچنین سال جدید برای استان فارس نوید بهره‌برداری از برخی طرح‌های بسیار بزرگ و موثر در توسعه اقتصادی و عمرانی استان را به همراه دارد. طرح‌هایی در حوزه‌های صنعتی و تولیدی و همچنین برخی از طرح‌های مهم راهسازی و خدمات‌رسانی که موجب تحول در مسیر بالندگی فارس خواهد شد.
انتهای پیام

captcha