آرامش، هدیه پلیس یزد به مردم و مسافران نوروزی
کد خبر: 3799343
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

آرامش، هدیه پلیس یزد به مردم و مسافران نوروزی

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: باید تلاش کنیم آرامش را در ایام نوروز 98 به مردم و مسافران نوروزی هدیه دهیم.

به گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد 29 اسفندماه در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و تبریک روز پدر به همکاران فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار کرد: زحمات کارکنان پلیس در طول سال به خصوص در مراسم چهارشنبه آخر سال جای قدردانی دارد.
وی همچنین از تعامل خوب مردم استان با پلیس به خاطر همکاری و مشارکت در تولید و حفظ امنیت قدردانی کرد.
میرحیدری تصریح کرد: پیگیری خواسته‌های به حق مردم و سرعت عمل در برآوردن نیازهای امنیتی و انتظامی شهروندان در اولویت کاری پلیس است چرا که تلاش در افزایش امنیت و احساس امنیت شهروندان، رضایت خداوند متعال را در پی دارد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این ایام حضور پررنگ ماموران پلیس راه و راهور در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و همچنین حضور کارکنان انتظامی در سطح استان باعث ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان و به خصوص مسافران نوروزی می‌شود.
سردار میرحیدری تصریح کرد: باید تلاش کنیم با رفتار مناسب با مردم با تاسی از رفتار نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومان (ع) آرامش را در این ایام به مردم هدیه دهیم.

انتهای پیام

captcha