دیدار آیت‌الله میرعمادی با خانواده 4 شهید لرستانی
کد خبر: 3799376
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

دیدار آیت‌الله میرعمادی با خانواده 4 شهید لرستانی

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان هم‌زمان با اولین روز از سال نو با حصور در منزل شهیدان سیدنورخدا موسوی، هادی الماسیان، جابر بیرانوند و محمدباقر ندری با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

دیدار آیت‌الله میرعمادی با خانواده 4 شهید لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان  و امام جمعه خرم‌آباد، پنج‌شنبه، یکم فروردین نخستین روز از سال نو را با دیدار از خانواده شهیدان سیدنورخدا موسوی، هادی الماسیان، جابر بیرانوند و محمدباقر ندری آغاز کرد.
آیت‌الله میرعمادی در این دیدارها بر لزوم سرکشی به خانواده‌های شهدا تاکید کرد و با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های نظام و کشور هستند، گفت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و امید است که همه ما رهرو راه شهدا باشیم.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل بنیاد شهید لرستان با خانواده‌های شهید هادی الماسیان از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حادثه تروریستی 31 شهریور 97 اهواز به شهادت رسید و شهید سید نور خدا موسوی(شهید زنده) و شهید جابر بیرانوند از پرسنل نیروی انتظامی و از شهدای مدافع امنیت دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در این دیدارها از خانواده‌های شهدا تجلیل به‌عمل آمد.


انتهای پیام

captcha