توجه به شعارسال مشکل بیکاری را حل می‌کند
کد خبر: 3799434
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

توجه به شعارسال مشکل بیکاری را حل می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: رونق تولید مشکل بیکاری را حل می‌کند، اگر تولید رونق پیدا کند مشکل کاهش ارزش پول ملی رفع خواهد شد.

توجه به شعارسال مشکل بیکاری را حل می‌کند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، امام جمعه موقت یاسوج امروز، دوم فروردین‌ماه در اولین نماز جمعه سال ۹۸ شهر یاسوج، تقوا را بهترین راهنما و راهبر برای انسان عنوان کرد.
وی افزود: حضرت زینب(س) با سبک و سیره و روش زندگی خود و نقشی که در جریان حادثه عظیم کربلا ایفا کردند بهترین اسوه و الگو برای دختران و زنان جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان، اضافه کرد: وظیفه همه ما و به خصوص دستگاه‌های فرهنگی است که زوایای زندگی چنین شخصیت‌هایی را در مقابل الگوهای مبتذل غربی ارایه دهند.
حجت‌الاسلام خاضع با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در مشهد مقدس، بیان کرد: ایشان فرمایشات مهمی داشتند و بسیار روشن است و نیازی به تحلیل ندارد اما لازم است همه ما این فرمایشات را مرور کنیم و برای عملی کردن آنها تلاش کنیم .
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب خطر غرب زدگی را هشدار دادند و گفتند نباید به غربی‌ها تکیه کنیم باید برای بخشی از افراد که دنبال غرب و غرب زده هستند، یک چراغ راه باشیم این مبتنی بر تجربه‌های متعدد است ما بارها غربی‌ها را آزمایش کردیم بارها خیانت کردند بنابراین آزموده را آزمودن خطاست و عقل ما می گوید دیگر نباید به اینها اعتماد کنیم، مگر می شود از دشمن توقع کمک داشت.
امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: نگاه ما به شعار سال شعاری نباشد این یک دستورالعمل از ولی امر ما خطاب به مسئولان و مردم است به نصب چند بنر و همایش خلاصه نشود شعار سال به اقدام عملی نیاز دارد و باید برای تحقق دستورالعمل سال عملی وارد شویم.
حجت‌الاسلام خاضع بیان کرد: رونق تولید مشکل بیکاری را حل می‌کند، اگر تولید رونق پیدا کند مشکل کاهش ارزش پول ملی رفع خواهد شد، باید تلاش کنیم تولید رونق پیدا کند باید از ورود کالاهای غیرضروری به کشور خودداری شود، هر کس در هر سطحی باید برای رونق تولید و اشتغالزایی تلاش کند که با اقتصاد مقاومتی بتوانیم دشمن را در این جنگ اقتصادی شکست دهیم.
انتهای پیام

captcha