پایان مراسم اعتکاف در کرمانشاه
کد خبر: 3799476
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

پایان مراسم اعتکاف در کرمانشاه

گروه معارف ــ کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: با پایان مراسم اعتکاف امسال در شهر کرمانشاه 750 کرمانشاهی در مساجد این شهر معتکف شدند.

علیرضا قبادپور، کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از حضور 750 کرمانشاهی در مراسم اعتکاف شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب مراسم اعتکاف پایان یافت.
وی افزود: امسال در شهر کرمانشاه سه مسجد پذیرای معتکفین بودند و مراسم معنوی اعتکاف ویژه بانوان در مسجد جامع و ویژه آقایان در مسجد حاج شبهازخان و مسجدالنبی برپا شد.
کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: امسال با توجه به همزمانی آیین معنوی اعتکاف با ایام نوروز از شمار معتکفین کم نشد.
قبادپور افزود: اعتکاف زمینه ایجاد اندیشه و تفکر و فراهم آمدن بازگشت به‌سوی پروردگار را فراهم می‌کند و ما در آیین معنوی اعتکاف امسال شاهد حضور پرشور جوانان بودیم.
وی گفت: با پایان یافتن مراسم معنوی اعتکاف آنان که در این مراسم معنوی حضور داشتند روحشان در آیینه اعتکاف صیقل خورد و برای سال پیش رو خودشان را آماده کردند.
کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: طبق فرمایشات رهبری می‌توان گفت امروز یکی از رویش‌های انقلاب اعتکاف است.
انتهای پیام

captcha