خدمت‌رسانی به ۱۵۰۰ حادثه‌دیده در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3799498
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

خدمت‌رسانی به ۱۵۰۰ حادثه‌دیده در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفندماه در استان آغاز شده و تاکنون به هزار و ۵۹۸ حادثه دیده در نقاط مختلف استان خدمات رسانی لازم ارائه شده است.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه در استان آغاز شده و تاکنون یک‌به هزار و 598 حادثه دیده در نقاط مختلف استان خدمات رسانی لازم ارائه شده است.
وی اظهار کرد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی، تعداد 57 پایگاه ثابت و سیار و 40 پست ایمنی و سلامت مسافران در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند تا خدمات مورد نیاز امداد و نجات را به هموطنان ارائه دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: تعداد ۴۵۸ نفر در قالب ۱۱۷ تیم عملیاتی هلال احمر با ۵۸ دستگاه آمبولانس و ۲۱ فروند قایق روز در این مدت به خدمات رسانی در سطح استان سیستان و بلوچستان پرداختند.
راشکی با بیان اینکه 47 حادثه در این مدت در جاده‌های سیستان و بلوچستان رخ داده، بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان تا پایان تعطیلات نوروزی به‌حالت آماده‌باش در خدمت هموطنان هستند.

انتهای پیام

captcha