راهیان نور در صدر اولویت‌های فرهنگی دولت باشد
کد خبر: 3799503
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

راهیان نور در صدر اولویت‌های فرهنگی دولت باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ دادستان خراسان شمالی گفت: دولت راهیان نور را در صدر اولویت‌های فرهنگی خود قرار داده و در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

راهیان نور در صدر اولویت‌های فرهنگی دولت باشدبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی مازندران در اهواز، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، دادستان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به سال «رونق تولید» گفت: چند سال است رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری سال را محور اقتصادی و معیشتی مردم قرار می‌دهند و این نشانگر اهمیت موضوع است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه‌های پزشکی، نانو و صنعت دفاعی که در جهان و منطقه، دارای رتبه چشمگیز دانست و افزود: در حوزه اقتصادی که به عدالت اجتماعی بر می‌گردد نیازمند تلاش و توجه بیشتری هستیم.

دادستان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید نگاهمان به داخل و اقتصاد درون‌زا باشد، تصریح کرد:غرب با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت با پروژه اسلام هراسی در تلاش برای تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی است و ما نمی‌توانیم به عهد و پیمان آمریکا و اروپا خوشبین باشیم و نباید به آن تکیه کنیم.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان به ویژه استکبار جهانی افزود: می‌توانیم با تکیه داشته‌ها و همچنین روحیه جهادی و تفکر انقلابی در جهت رونق تولید و تحقق اقتصادی مقاومتی از گردنه‌هایی که دشمنان ایجاده کردند با سرافرازی عبور کنیم و موانع و مشکلا ت را از سر راه سرمایه‌گذاری تولید برداریم.

جعفری تدبیر درست، کار و تلاش مضاعف، روحیه جهادی و تفکر انقلابی را شاخص‌های اصلی برای تحقق شعار سال دانست که مسئولین با داشتن این شاخص‌ها می‌توانند منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

دادستان خراسان شمالی در پایان سخنان خود راهیان نور را مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید و تحریم و جنگ نرم دشمن خواند و اضافه کرد: اثر بخش‌ترین و کارآمدترین فرهنگی که می‌تواند روحیه جهادی و تفکر انقلابی را در جوانان تقویت کند، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب با دوران طلایی دفاع مقدس و سیره شهدایی که با اخلاص و توکل توانستند در جنگ غیرممکن‌ها را ممکن کنند، اشاره و تاکید کرد: دولت باید راهیان نور را در صدر اولویت‌های فرهنگی خود قرار داده و در این زمینه سرمایه گذاری کند.
انتهای پیام.

captcha