ظرفیت اسکان میهمانان نوروزی در مدارس شیراز تکمیل شد
کد خبر: 3799516
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

ظرفیت اسکان میهمانان نوروزی در مدارس شیراز تکمیل شد

گروه اجتماعی ـ دبیرستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از تکمیل ظرفیت اسکان میهمانان نورزی در مدارس شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدظاهر مزارعی، دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس امروز، 3 فروردین‌ماه از تکمیل ظرفیت اسکان میهمانان نورزی در مدارس شیراز خبر داد و گفت: 453 هزار نفر روز از میهمانان نورزی تا صبحظ امروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه پذیرش میهمانان نوروزی در سال 98 به دو صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و غیر حضوری صورت می‌گیرد، گفت: قریب به 70 درصد ظرفیت پذیرش در نوروز 98 به رزرو اینترنتی اختصاص یافته بود و مابقی به صورت حضوری است.
مزارعی افزود: بر همین اساس متقاضیان می‌توانند برای پذیرش اینترنتی به سایت ستاد اسکان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی  http://eskan.medu.ir مراجعه کرده و نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند که این کار از روزهای ابتدایی اسفند ماه شروع شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گرفته است.
دبیرستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: میهمانان نوروزی در بخش حضوری نیز باید به‌صورت حضوری به پایگاه‌های ستاد اسکان سطح استان مراجعه کنند.
وی بیان کرد: در نوروز امسال تعداد ۶۸ پایگاه پذیرش در سراسر استان پیش‌بینی شده  که تعداد ۱۶۸۰ مدرسه  با ۱۳۵۰۰ کلاس در این طرح دیده شده است و قریب به 2900 نفر از همکاران ما به عنوان عوامل اجرایی کار پذیرایش فرهنگیان را انجام می‌دهند.
مزارعی گفت: شب گذشته تمامی کلاس های درس پیش بینی شده در شهر شیراز تکمیل شد ومجوز  اسکان در سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس صادر شد
دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس همچنین افزود:ت اصبح روز شنبه، 3 فروردین ۹۸ بیش از ۱۵۱هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانواده و در مجموع ۴۵۳ هزار و یک‌صد و بیست نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام

captcha