«معرفت زیارت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3799655
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
ویژه زائران نوروزی برگزار می‌شود؛

«معرفت زیارت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «معرفت زیارت» ویژه زائران نوروزی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) توسط خادمان این بارگاه ملکوتی اجرا می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه‌های فرهنگی، آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «شکوفه‌های بهاری» همزمان با ایام نوروز از دوم تا 11 فروردین‌ماه از ساعت 15 تا 19 در صحن مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در حال برگزاری است.
همچنین این آستان مقدس با برگزاری مراسم قرائت دعای توسل با نوای علی‌اصغر نیلچی سه‌شنبه، ششم فروردین‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، قرائت دعای کمیل با نوای احمد زین‌العابدین فرد، پنجشنبه، هشتم فروردین‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت دعای ندبه با نوای علی فراهانی، جمعه، 9 فروردین‌ماه، ساعت 7 میزبان زائران نوروزی می‌شود.
اجرای برنامه «معرفت زیارت» برای گروه‌های بازدیدی و زائر با حضور خدام این آستان ملکوتی و برگزاری جشن عقد و جشن تکلیف، مسابقه فرهنگی دعای تحویل سال نو تا 15 فروردین‌ماه توسط اداره‌کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و برگزاری کلاس‌های تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن توسط مرکز آموزش قرآن کریم در طول هفته از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در این ایام به‌شمار می‌رود.
یادآور می‌شود، نظر به ارتقاء آگاهی زائران نسبت به سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و کسب معرفت و شناخت زائران با سیره سه امامزاده واجب‌التعظیم(ع) مدفون در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و نیز آشنایی بهتر زائران با آداب زیارت و فضای این مکان مطهر، این آستان پذیرای گروه‌های زائر در جهت برپایی جلسات معرفتی است.
مریم قهرمانیان
انتهای پیام
captcha