بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3799656
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۹۸ تاکنون حدود ۱۴ هزار و ۵۷۰ مسافر از خدمات پایگاه‌های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا سیداحمد مرتضوی فرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: سه هزار و 238 مسافر نوروزی از ایستگاه سلامت، یک هزار و 153 مسافر از فضای دوستدار کودک، 780 مسافر از خدمات خیمه نماز و شش هزار و 618 نفر از پویش بهرفت این جمعیت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سه هزار و 992 نفر از برنامه‌های ترویجی و اطلاع رسانی، دو هزار و 127 نفر از برنامه‌های انگیزشی و یک هزار و 221 نفر نیز از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شدند .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد نوروزی تاکنون نیز امدادگران این جمعیت به 23 حادثه جاده، کوهستان امدادرسانی کردند، تصریح کرد: 15 نفر در این حوادث از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند و 43 نفر نیز اسکان داده شدند.
وی خاطرنشان کرد: 350 نفر از امدادگران و نجاتگران، یک‌هزار و 1400 نفر جوانان عضو این جمعیت در 48 پایگاه ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر مستقر و به مسافران نوروزی خدمات متنوع ارائه می‌‌کنند.
انتهای پیام

captcha