اعزام بیش از ۸۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از قزوین
کد خبر: 3799690
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

اعزام بیش از ۸۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از قزوین

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اعلام کرد: صبح امروز بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از 800 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی صادق‌پور، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان قزوین با تبریک سال نو اظهار کرد: صبح امروز بیش از 800 نفر از مردم شهرهای اقبالیه، محمودآباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز است، از برخی مناطق عملیاتی ازجمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوایز برای زائران در طول سفر تدبیر شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور در یادمان‌های شهدا گام مؤثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است، بیان کرد: راهیان‌نور بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی است و درواقع بهترین بستر انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.
صادق‌پور یادآور شد: هدف از اعزام این کاروان‌ها انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان و جدید انقلاب با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و کسانی است که جان خود را در راه حفظ اسلام و کشور تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha