مسافران نوروزی در مکان‌های سرپوشیده اسکان یابند
کد خبر: 3799718
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

مسافران نوروزی در مکان‌های سرپوشیده اسکان یابند

گروه اجتماعی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار شد: باتوجه به ناپایداری هوا و شرایط جوی پیش روی استان، مسافران نوروزی و گردشگران در مکان‌های سرپوشیده استان اقامت یابند.

به گزارش ایکنا از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد صبح امروز، 5 فروردین ماه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان پس از شنیدن گزارش‌های اعضای ستاد مبنی بر اسکان و ‌نحوه ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی اظهار کرد: با تکمیل ظرفیت اسکان در مراکز اقامتی و مدارس استان، از همان ابتدای ایام تعطیلات نوروزی امکانات لازم برای اسکان مسافران در حسینیه‌ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌های استان فراهم شد و تعداد زیادی از گردشگران درحال حاضر در این مکان‌ها اقامت نمود‌ه‌اند.
صادقیان خواستار شد: باتوجه به شرایط جوی پیش روی استان، ناپایداری هوا تا حداقل دو روز آینده‌ و احتمال بارش‌های بهاری در سطح استان گردشگران و مسافران نوروزی با راهنمایی ستاد اسکان در مکان‌های سرپوشیده استان اقامت نمایند و از چادرزدن در مناطق فضای باز و پارک‌ها خودداری کنند.
یادآور می‌شود در این نشست شماره تلفن‌های ۳۸۲۶۱۰۱۶، ‌۳۸۲۶۱۰۱۷ ‌و ٣٦٢٧٨٤٠٠ برای تماس مسافران نوروزی با ستاد اسکان استان به منظور راهنمایی‌های لازم و معرفی محل‌های اسکان سرپوشیده اعلام شد.

انتهای پیام

captcha