آماده‌سازی مکان‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی + شماره تلفن اسکان ضروری
کد خبر: 3799722
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

آماده‌سازی مکان‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی + شماره تلفن اسکان ضروری

گروه اجتماعی ـ بر اثر وقوع سیل در شیراز، اماکن بسیاری از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اسکان مرکزی در استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، بر اثر وقوع سیل صبح امروز، 5 فروردین ماه در شیراز روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد که درب همه اماکن ورزشی استان فارس، به روی شهروندان و ساکنین و مسافران باز است و هموطنان در صورت بروز مشکل به نزدیک ترین مکان ورزشی استان مراجعه کنند.
با توجه به بارندگی امروز و مشکلات حاصله برای مسافران نوروزی، اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان سالن های توپی خود را که قابلیت نصب چادر دارند در اختیار آنها قرار می‌دهد. علاوه بر این مسافران می‌توانند از تمام اماکن ورزشی استفاده کرده و در آن برای خروج از شرایط موجود توقف داشته باشند.
اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز به سالن های بهش ارژن و چهل چشمه، زرقان و صدرا نیز آماده باش داده است. لازم به ذکر است اداره کل ورزش و جوانان فارس به ادارات تمام شهرستان های شیراز اماده باش داده است.
این مکان ها شامل سالن ورزشی 22 بهمن واقع در کوی زهرا (بولوار مدرس)، سالن ورزشی والفجر در منطقه والفجر، سالن ورزشی هفت تن در بولوار هفت تن، سالن ورزشی دراک(خانه والیبال) گلدشت معالی آباد، سالن ورزشی صدرا در شهر صدرا، سالن ورزشی ولایت (فرگاز) هستند.
همچنین دبیرخانه ستاد اجرائی خدمات سفر استان فارس از تمام مهمان پذیرها، هتل ها، اقامتگاه های بومگردی، کمپها و سایر مراکز اسکان خواسته است که با توجه به وضعیت خاص مسافران که به علت سیل مدارک و وسایل شخصی و شناسائی خود را از دست داده اند، این افراد را اسکان دهند تا پس از اسکان و آرامش موارد پذیرش آن ها انجام شود.
علاوه بر این ها طبق اعلام مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز درب تمام مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی باز است.

همچنین طبق اعلام ستاد اسکان مرکزی در استان فارس مسافرانی که در چادر اسکان داشتند و هم اکنون با بحران سیل روبه رو شده اند می توانند به شماره تلفن‌های ۳۲۲۷۲۹۰۳ و ۳۲۲۷۹۹۰۲ به کد ۰۷۱ تماس حاصل کنند تا اطلاعات درباره اقامتگاه‌ها و کمپ‌های اضطراری و همچنین هدایت مسافران به اماکن سرپوشیده به آنان ارائه شود.

انتهای پیام

captcha