تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
کد خبر: 3799724
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که علی رغم بارندگی ها، تمام محورهای مواصلاتی این استان باز است.

به گزارش ایکنا از فارس، عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس امروز، 5 فروردین ماه گفت: علی رغم آغاز بارندگی از عصر دیروز، 4 فروردین، با تلاش تمام دستگاه‌های ذیربط، تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی در عین حال این نکته را یادآور شد که با توجه به پیش بینی هواشناسی و مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص تداوم بارندگی در سطح استان، اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان با بارندگی مواجه هستیم.
دهقانی از رانندگان خواست تا زمان عادی شدن شرایط آب و هوا، در نقطه ای امن و ایمن توقف کرده و بعد از مناسب شدن شرایط به سفر ادامه بدهند.
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس همچنین با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری، گفت: در این شرایط با لغزندگی شدید جاده‌ها، کاهش دید و افزایش احتمال تصادف، لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی گفت: سرعت مطمئنه در شرایط خاص میزان سرعتی است که راننده با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و جاده‌ای انتخاب می‌کند تا در شرایط دشوار قادر به کنترل خودرو بوده و در صورت بروز تصادف، میزان صدمه و ضربه را به حداقل ممکن کاهش دهد.
دهقانی با تاکید براینکه خط قرمز پلیس رفتارهای خطرناک و ارتکاب تخلفات حادثه ساز رانندگی است، گفت: خوشبختانه 95 درصد از رانندگان، همکاری مطلوبی با پلیس داشته و رانندگی مطمئنی را دنبال می کنند و مشکل پلیس با حدود 5 درصد از رانندگانی است که به هر دلیل مرتکب رفتارها و حرکات مخاطره آمیز می شوند.
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تاکید کرد که تاکنون، هیچگونه انسدادی در محورهای مواصلاتی استان فارس گزارش نشده است و تمام راهها توسط عوامل پلیس، راهداری و دیگر نهادها، به شکل شبانه روزی رصد و کنترل می شود.
انتهای پیام

captcha