جلسات قرآن شهاد زمانی در شرق تهران
کد خبر: 3799757
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
جلسات قرآن سال 98 تهران/

جلسات قرآن شهاد زمانی در شرق تهران

گروه جلسات و محافل – شهاد زمانی، قاری و مدرس جوان کشور، در طول هفته جلسات قرآن متنوعی برای سنین و سطوح مختلف علاقه‌مندان به کلام الهی ارائه می‌کند.

شهاد زمانی

به گزارش ایکنا؛ شهاد زمانی، قاری جوان و پژوهشگر قرآنی، با راه‌اندازی جلسات متنوع قرآن در منطقه 8 تهران، پذیرای قرآن‌آموزان در سنین و سطوح مختلف است.

وی در روزهای یکشنبه، با حضور در مسجدالنبی(ص) نارمک، جلسه‌ای ویژه عموم نمازگزاران دارد که ضمن آموزش مقدماتی تلاوت قرآن، به بیان نکات تفسیری در این جلسه می‌پردازد، همچنین در انتهای این جلسه، سلمان صحرایی، محقق و پژوهشگر دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران درباره نکات کاربردی ویژه سبک زندگی برای مخاطبان صحبت می‌کند.

حسینیه انصارالفاطمه(س) واقع در خیابان شهید ثانی، نبش خیابان شهید حدادی، در روزهای سه‌شنبه میزبان جلسه قرآن خانوادگی با مدیریت شهاد زمانی است، این جلسه که با حضور خانواده‌های علاقه‌مند به یادگیری تلاوت و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود، شاهد جمع‌خوانی، حفظ آیات کاربردی، مفاهیم قرآن و مناجات‌خوانی است.

در جلسه دیگر، این قاری و مدرس ممتاز قرآن، مسجد امام قائم(عج) واقع در انتهای خیابان شهید ثانی، در روزهای چهارشنبه، میزبان قاریان جوان شرق تهران است که برای یادگیری تخصصی علوم و فنون تلاوت قرآن به این جلسه می‌آیند.

زمانی در آخرین جلسه خود، روزهای جمعه، در مسجد امام سجاد(ع) میزبان نمازگزاران این مسجد است، تا علاوه بر آموزش مقدماتی تلاوت قرآن به آن‌ها، نکاتی پیرامون مفاهیم آیات تلاوت شده نیز بیان می‌کند.

گفتنی است، شهاد زمانی که در کارنامه خود رتبه برتر مسابقات سراسری قرآن و اذان را دارد، کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث است و با تألیف دو اثر قرآنی، وارد حوزه پژوهش‌های قرآنی شده است.

انتهای پیام

captcha