آماده شدن مساجد و حسینیه‌های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
کد خبر: 3799787
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

آماده شدن مساجد و حسینیه‌های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی و رئیس ستاد اسکان قزوین از آمادگی ستاد اسکان استان و تجهیز ۱۰ مسجد، حسینیه و امامزاده برای اسکان اضطراری مسافران ورودی به این استان خبر داد.

آماده شدن مساجد و حسینیه‌های قزوین برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و شرایط نامساعد جوی در این استان تعداد ۱۰ مسجد، حسینیه و امامزاده برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جهت رفاه حال مسافران و میهمانان ورودی به استان علاوه بر افزایش ظرفیت اقامت مدارس در ستاد اسکان، مسجد جامع، مسجد ولیعصر، مسجد کریم اهل‌بیت(ع)، مسجد ملاوردیخانی، مسجد الغدیر، بقعه چهار انبیاء، زائرسرای امامزاده حسین(ع) و زائرسرای سلطان سیدمحمد(ع) با همکاری اداره‌کل اوقاف استان برای خدمات‌رسانی و میزبانی از مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل هستند.
وی افزود: در کلیه مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی سطح استان برای در اختیار دادن نمازخانه‌ها و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در شرایط بحرانی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.
خزائلی یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی‌شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمانان ورودی به استان باشیم.

انتهای پیام

captcha