مدیران کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابند
کد خبر: 3799794
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
ارزانی درخواست کرد:

مدیران کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابند

گروه جامعه ــ دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از مدیران و اعضای این کانون‌ها درخواست کرد به کمک سیل‌زدگان بشتابند.

مدیران کانون‌های مساجد به کمک سیل‌زدگان بشتابندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، رئیس این ستاد و مشاور وزیر ارشاد در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان و خانواده‌های خسارت‌دیده، از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور درخواست کرد تا همچون گذشته با مهر و عطوفت به کمک هموطنان آسیب‌دیده بشتابند.

در بخشی از این پیام آمده است: مردم ایران اسلامی در طول سالیان متمادی و به ویژه در چنین حوادثی، شور، شعور و عزم ملی و نوع‌دوستی خود را به جهانیان نشان داده و با تلاشی مضاعف و سخاوتمندانه به کمک عزیزان هم‌وطن شتافته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزانی در ادامه این پیام ضمن تاکید بر کمک‌رسانی همه ارکان مدیریتی مسجد، آورده است: بر همگان به ویژه همکاران این حوزه لازم است همچون گذشته با خوی ایرانی و اسلامی خود به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت مساجد، به عزیزان آسیب‌دیده در این استان‌ها کمک‌رسانی کنند.

انتهای پیام

captcha