محور «دره‌شهر ـ پلدختر» مسدود شد
کد خبر: 3799800
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

محور «دره‌شهر ـ پلدختر» مسدود شد

گروه اجتماعی ـ در پی افزایش بارش‌های جوی در جنوب لرستان پلیس راه استان با صدور اخطاریه محور «دره‌شهر- پلدختر» را مسدود اعلام کرد.

محور «دره‌شهر ـ پلدختر» مسدود شدبه گزارش ایکنا از لرستان، بامداد سه‌شنبه، ششم فروردین، پلیس راه استان لرستان با صدور اخطاریه محور «دره‌شهرـ پلدختر» را مسدود اعلام کرد. در این اخطاریه آمده است با توجه به این‌که بر اثر بارش‌ها در استان برخی مناطق در معرض خطر قرار گرفته‌اند، پُل گاومیشان در مسیر «دره‌شهر- پلدختر» به علت احتمال ریزش و ایجاد خطر برای تردد وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد سه‌شنبه، ششم فروردین تا اطلاع بعدی مسدود شد.

از هم‌وطنان خواسته شده است از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها خودداری نمایند.

گفتنی است جاده خرم‌آباد به پلدختر و پلدختر به اندیمشک به‌دلیل وقوع سیلاب‌های دو روز گذشته تخریب و تردد در آن‌‌ها تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست این در حالی‌است که مسافران نوروزی جهت تردد در این مسیر باید از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌زال استفاده کنند.

راه ارتباطی پلدختر- کوهدشت باز است
عار ف امرایی، معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: راه ارتباطی پلدختر- کوهدشت با تلاش راهداران باز و تردد در آن برقرار شده است.

وی افزود: راه ارتباطی پلدختر- کوهدشت که به‌علت طغیان رودخانه کشکان در کیلومتر ۵ به زیر آب رفته و مسدود شده بود با فروکش کردن آب و تلاش راهداران باز شده است.
امرایی با بیان این‌که محور پلدختر ـ خرم آباد همچنان مسدود است و تا اطلاع ثانوی تردد در آن امکانپذیر نیست،  از مردم خواست اکیداً از سفرهای غیرضروری به‌ویژه به مناطق جنوبی استان پرهیز کنند.

یکی‌از پایه‌های پل تاریخی کشکان تخریب شد
قدرت‌الله ترابی‌نژاد، فرماندار شهرستان چگنی در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب یکی‌از پایه‌های پُل تاریخی کشکان، اظهار کرد: بخش زیادی از یکی از پایه‌های پل تاریخی کشکان روز گذشته بر اثر بارش شدید باران تخریب شده است.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز گفت: میزان دقیق تخریب و خسارت واده به این پل تاریخی پس از بازید کارشناسان اعلام می شود.
وی گفت: پل کشکان در شهرستان دوره چگنی و بر روی رودخانه‌ای با همین نام یعنی رود کشکان ساخته شده‌ است.

انتهای پیام

captcha