دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجد
کد خبر: 3799806
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجد

گروه جامعه ــ بسیاری از مسافران نوروزی که گرفتار شرایط نامساعد جوی شده بودند، با دستور امام جمعه بوشهر در مساجد و مصلی‌های این شهر اسکان موقت یافتند.

دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجدبه گزارش ایکنا؛ بسیاری از مسافران نوروزی که گرفتار شرایط نامساعد جوی شده بودند، با دستور امام جمعه بوشهر در مساجد و مصلی‌های این شهر اسکان موقت یافتند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با صدور  پیامی اظهار کرده است: به علت شرایط خاص و وضعیت بحرانی جوی و احتمال خسارات جانی و مالی، ضمن تشکر از تلاشگران عرصه مدیریت بحران و نیروهای مردمی، از تمامی مسئولان استان تقاضا دارم جهت پیشگیری‌های لازم، آماده تلاش جهادی باشند  و از مردم عزیز هم استانی و مسافران نوروزی استدعا دارم که مراقبت‌های لازم را به عمل آورند و به هشدارهای مسؤلان توجه کنند.

وی همچنین ضمن بازدید از محل اسکان موقت مسافران در مصلای بوشهر از بانیان و متولیان همه مراکز دینی و مردمی مانند مصلی‌های جمعه، اماکن متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها و مراکز آموزشی درخواست کرد در خدمت به مسافران بکوشند و درب این مکان‌ها را به روی مسافران باز کنند.

دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجد

انتهای پیام

captcha