مؤسسات قرآنی کرمانشاه آماده کمک‌رسانی به مردم حادثه دیده از سیل
کد خبر: 3800129
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

مؤسسات قرآنی کرمانشاه آماده کمک‌رسانی به مردم حادثه دیده از سیل

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که مردم آسیب دیده از بلایایی همچون سیل هستند مؤسسات قرآنی نیز خود را موظف به کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده می‌دانند و لذا مؤسسات قرآنی کرمانشاه بدین منظور آماده هستند.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مدیران و روسای مؤسسات و مجامع وابسته این سازمان برای کمک به آسیب دیدگان و مسافران و در راه ماندگان ناشی از سیل اظهار کرد: بر این اساس به تمامی مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه ابلاغ شده است تا در این زمینه نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند.
وی افزود: در شرایطی که مردم آسیب دیده از بلایایی همچون سیل و ... هستند مؤسسات قرآنی نیز خود را موظف به کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده می‌دانند و لذا مؤسسات قرآنی کرمانشاه بدین منظور آماده هستند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: خود را موظف می‌دانیم تا با تمام توان به آسیب دیدگان این بلا کمک برسانیم.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: مؤسسات قرآنی استان و مراکز وابسته به آن در صورت بروز حوادث ناگوار ناشی از سیل آماده اسکان و خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.
وی گفت: در راستای یاد شده مدیران استانی نیز باید با سازماندهی و پشتیبانی این مراکز را آماده خدمات رسانی بهتر کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراکز قرآنی استان خود را موظف به حضور در عرصه‌های خدمات اجتماعی می‌داند تا بخشی از آلام مردم آسیب دیده کاهش یابد.
انتهای پیام

captcha