اسامی مسیرهای درگیر سیل و آبگرفتگی و ریزش کوه کرمانشاه
کد خبر: 3800395
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
پلیس راه کرمانشاه اعلام کرد:

اسامی مسیرهای درگیر سیل و آبگرفتگی و ریزش کوه کرمانشاه

گروه اجتماعی- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش‌های شدید پیش بینی شده برخی از محورهای استان احتمال آبگرفتگی و مسدود شدن به خاطر ریزش کوه و افزایش سوانج جاده‌ای در آن‌ها وجود دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: در حوزه بیستون و اطراف آن تمام محورها اعم از بزرگراه اصلی و راه‌های فرعی روستایی، محور کرمانشاه به بیستون زیر پل پایانه و روبروی کارخانه سیمان از جمله نقاطی است که احتمال آبگرفتگی و سیلاب وجود دارد.
وی افزود: از دیگر نقاط می‌توان به مقابل پلیس راه بیستون و شهرک‌های بلوردی، الزهرا و امام زاده باقر(ع)، پل چهر و محور روبروی شرکت جهان فولاد و چشمه کبود قیسوند، محور روستایی گربان و منطقه چمچمال شمالی و جنوبی پل زیر گذر پتروشیمی(راه آهن) در هرسین اشاره کرد.
حیدری اظهار کرد: محور سنقروکلیایی و تمام محورهای روستای آنکه دارای پل هستند، همچنین محور صحنه آهنگران و دولت آباد و میرعزیزی و پل شهدا به روی رودخانه گامسیاب نیز احتمال سیلابی شدن وجود دارد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: محور هاشم آباد، محور گروس، درکه و آب باریک، محور کندوله و همچنین محور صحنه به سنقروکلیایی و پل سراب سیریجان نیز در معرض سیل قرار دارند.
وی ادامه داد: پل نوروز آباد و پل رازاور و بخشهایی از محور سراب نیلوفر بویژه حوالی پمپ بنزین باباجان و پادگان شهید رجایی نیز ممکن است دچار آب گرفتگی و سیلاب شوند.
حیدری با بیان اینکه در حوزه کنگاور پل آران در محور نهاوند نیز احتمال دارد دچار آبگرفتگی شود به محورهای حوزه اورامانات نیز اشاره کرد و گفت: محور نهرابی احتمال سیلاب وجود دارد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه در گیلانغرب محور فرعی نسار دیره احتمال آبگرفتگی دارد، یادآوری کرد: در محورهایی از فیروزآباد، کوزران و گهواره و همچنین بخش‌هایی از کمربندی شرقی احتمال سیل و آبگرفتگی روی جاده وجود دارد.
وی افزود: در سرپل ذهاب پل قره بلاغ، پل داری زنگنه و پل امامیه در محور قلعه شاهین و همچنین پل وسط شهر ریجاب نیز احتمال آبگرفتگی در آن‌ها وجود دارد.
حیدری یادآور شد: در محور سطر به کامیاران پل خانقاه وسطی مستعد آبگرفتگی خواهد بود و پیچ‌های مله ماس احتمالاً با رسوبات آبرفتی و گل و لای روان آب‌ها پوشیده خواهد شد.
رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین به محورهایی که احتمال ریزش کوه در آن‌ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: محور جوانرود به ثلاث، محور روستایی بازان در جوانرود، محور فرعی شروینه، محور فرعی باینگان - نوسود، محور فرعی چم زرشک به ثلاث از جمله آن‌ها هستند.
وی با بیان اینکه احتمال ریزش کوه در محورحمیل به ایلام احتمال ریزش کوه بسیار محتمل است، افزود: احتمال وقوع این خطر در گردنه پاتاق نیز وجود دارد.
انتهای پیام

captcha