۱۵ نفر از محاصره‌شدگان سیل بابازید نجات یافتند
کد خبر: 3800677
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

۱۵ نفر از محاصره‌شدگان سیل بابازید نجات یافتند

گروه اجتماعی ـ پانزده نفر از ساکنان روستای بابازید که از صبح دوشنبه، دوازدهم فروردین در محاصره سیل قرار داشتند، ساعاتی قبل نجات یافتند.

۱۵ نفر از محاصره شدگان سیل بابازید نجات یافتندبه گزارش ایکنا از لرستان، دوشنبه، دوازدهم فروردین بر اثر وقوع سیل در شهرستان پلدختر، روستای بابازید در شمال این شهرستان به زیر آب رفت و پانزده نفر از ساکنان این منطقه در محاصره سید قرار گرفتند.
هرچند بیشتر ساکنان این روستا که گفته می‌شود ۷۵۰ نفر هستند منازل خود را از قبل ترک کرده بودند اما حدود ۱۵ نفر از ساکنان به‌علت بی‌توجهی به هشدارها در محاصره سیل قرار گرفتند و ساعت‌ها در پشت‌بام‌ها به سر می‌بردند. تنها راه امدادرسانی و نجات این افراد از طریق امداد هوایی و استفاده از بالگرد بود که  به‌علت نامساعد بودن شرایط جوی امکان پرواز بالگردهای جمعیت هلال احمر لرستان وجود نداشت. این پانزده نفر شامگاه دوشنبه، دوازدهم فروردین از طریق بالگردهای استان ایلام نجات یافتند.

فوت پنج نفر در سیل لرستان

متاسفانه تاکنون در جریان موج دوم بارش‌ها پنج نفر در لرستان جان خود را از دست داده‌اند. بر اساس اعلام فرمانداری دلفان، روز دوشنبه، دوازدهم فروردین بر اثر سیلاب شدید و ظغیان رودخانه‌های محلی، یک نفر در روستای ایران‌شاهی منطقه خاوه دلفان غرق شد. همچنین یازدهم فروردین هم یک نفر در سیل مرگبار شهر نورآباد غرق شده بود. 

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۲
0
0
برادر من چرا دروغ میگید اونا رو ما با تیوپ کامیون در اوردیم
captcha