استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد خوزستان جهت کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3801146
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد خوزستان جهت کمک به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ کانون‌های مساجد خوزستان در کنار پایگاه‌های بسیج دست به دست هم داده و در کنار مردم در ایجاد سیل‌بندها و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان همکاری می‌کنند.

استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد خوزستان جهت کمک به سیل‌زدگانحجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: کانون‌های ما در مساجد به صورت فعال و خودجوش با همکاری بسیج و سپاه مساجد را در اختیار مردم سیل‌زده استان قرار داده و مواد غذایی در اختیار آنها قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: مساجد ما در شهرهایی چون اهواز، دزفول، اندیمشک و حتی شهرهایی مثل رامهرمز و ایذه که درگیر سیل نیستند کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را گردآوری و در اختیار مناطق سیل‌زده قرار می‌دهند.

همت‌پور خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد در کنار پایگاه‌های بسیج دست به دست هم داده و در کنار مردم در ایجاد سیل بندها همکاری می‌کنند. تلاش ما این است که از تمام ظرفیت‌ کانون‌های مساجد جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان استفاده شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد خوزستان گفت: تعدادی از کانون‌های ما در شهرستان دزفول و اندیمشک برای سیل‌زگان استان لرستان کمک‌هایی جمع‌آوری کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha