حل معضلات بخش تولید پیشرفت اقتصادی کشور را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3801167
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

حل معضلات بخش تولید پیشرفت اقتصادی کشور را به‌دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاد دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه گفت: حل مشکلات و معضلات بخش تولید و رونق فعالیت‌های این بخش پیشرفت بسیار خوبی در اقتصاد کشور به‌دنبال دارد.

بهزاد آزادی، استاد دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، اظهار کرد: اتخاذ رویکرد جهادگونه اقتصاد اولین گام جهادگونه از راه رونق تولیدات ملی با اتکا به سرمایه‌های ایرانی است.
وی افزود: کار و تلاش و فرهنگ‌سازی در این خصوص از راهکارهای مهم در رونق تولید است همچنین اصلاح مدیریت کلان اقتصادی و تجاری در کشور و توسعه زمینه‌های اقتصادی و جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی و اتخاذ تدابیر و سیاست‌های صحیح در این راستا مهم و ضروری است.
آزادی تصریح کرد: توجه به تولید و ایجاد اشتغال و معیشت مردم از مسائل اصلی است که باید بیشتر به آن پراخته شود.
استاد دانشگاه آزاد فرهنگیان کرمانشاه اظهار کرد: تلاش برای رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و رسیدگی به مشکلات آنان در امور تولیدی و اقتصادی یکی از راهکارهای اساسی مورد تأکید در این مسیر است.
وی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی باید راهکارهای ارائه شده را در نظر گرفت تا مشکلات و معضلات بخش تولید حل شود و در این مسیر امر یاد شده پیشرفت چشمگیری در حوزه اقتصاد کشور به وجود خواهد آورد.
انتهای پیام

captcha