عرضه قرآن «تایی» در نمایشگاه کتاب بانکوک
کد خبر: 3801248
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

عرضه قرآن «تایی» در نمایشگاه کتاب بانکوک

گروه بین‌الملل ـ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بانکوک با نمایش آخرین آثار ترجمه و نشر رایزنی فرهنگی ایران همچون ترجمه تایی قرآن و قصص قرآنی آغاز به كار كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ آیین گشایش این رویداد فرهنگی بین‌المللی با حضور شاهزاده ماهاچاکری خواهر پادشاه تایلند و بازدید وی از غرفه رایزنی فرهنگی همراه بود.

شاهزاده ماهاچاکری در این دیدار از آخرین آثار ترجمه و نشر رایزنی فرهنگی ایران بازدید کرد و از سوی رایزنی فرهنگی كشورمان نسخه‌ای از کتاب‌های به نمایش درآمده به عنوان یادبود به وی اهدا شد.

آثار به نمایش درآمده رایزنی فرهنگی ایران در این دور از نمایشگاه، عمدتاً ترجمه تایی در بخش‌های اسلام‌شناسی مانند ترجمه تایی قرآن و قصص قرآنی، معارف اسلامی، سیره، اخلاق و خانواده، ایران‌شناسی با تکیه بر گردشگری، تاریخ، هنر و ادبیات، معرفی و شرح حال و آثار مشاهیر هنری ادبی است.

گفتنی است؛ درهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بانکوک که تا فردا (18 فروردین) ادامه دارد و به صورت همزمان با چهل‌و‌هفتمین دوره کتاب ملی تایلند در حال برگزاری است، ناشران فعال کشورهایی همچون چین، آلمان، انگلستان، تایوان و ... حضور دارند.

انتهای پیام

captcha