مرحله دوم حمایت اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس از سیل‌زدگان
کد خبر: 3801297
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

مرحله دوم حمایت اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس از سیل‌زدگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در دومین مرحله امدادرسانی، اقدام به حمایت از سیل‌زدگان استان‌های لرستان، گلستان و شهر شیراز کرده است.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان فارس همراه با دیگر مردم، مجموعه‌ها و دستگاه‌ها به منظور حمایت‌هایی چون تهیه و طبخ غذا، ارسال تجهیزات آشپزخانه، ارسال کفش، فرش و لوازم بهداشتی و همچنین اعزام گروه‌های جهادی و ... در مرحله دوم به کمک سیل‌زدگان آمده‌اند.
براساس این گزارش، از جمله این اقدامات می‌توان به نصب موکت در 40 منزل مسکونی در منطقه سعدی شهر شیراز، مرمت و بازسازی 28 منزل مسکونی در منطقه سعدی شهر شیراز، ارسال تجهیزات آشپزخانه به منطقه آق‌قلا و راه‌اندازی آن، پخت 35 هزار پرس غذای گرم به مدت هشت روز در منطقه آق‌قلا، ارسال تجهیزات آشپزخانه به منطقه سیل‌زده استان لرستان و پخت روزانه هشت هزار پرس غذا و ارسال 400 عدد پتو به منطقه پل‌دختر اشاره کرد.
همچنین از دیگر موارد حمایتی می‌توان ارسال 200 عدد لباس بچه‌گانه، 250 عدد لباس زنانه و 180 عدد لباس مردانه به لرستان، ارسال 380 جفت کفش، 16 تخته فرش، 24 کارتن لوازم بهداشتی، 180 شل آب معدنی و پنج کارتن دارو به لرستان، تهیه 313 بسته غذا شامل برنج، لپه، روغن، رب گوجه، سویا و ماکارونی نام برد.
محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان فارس گفت: این مرحله دوم اقدمات انجام گرفته بود که جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در ایام نوروز در استان‌های لرستان، گلستان و شهر شیراز توسط اتحادیه و با همراهی دیگر مجموعه‌ها صورت گرفت. همچنین گروه جهادی متشکل از دو پزشک، پنج روان‌شناس، دو ماما، چهار آشپز و 25 نیروی داوطلب جهادی نیز در مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.
انتهای پیام

captcha