اعلام کرسی‌های تلاوت نفحات ویژه اعیاد شعبانیه
کد خبر: 3801344
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

اعلام کرسی‌های تلاوت نفحات ویژه اعیاد شعبانیه

گروه جلسات و محافل ــ قاریان و نشانی برپایی کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات به مناسبت اعیاد ماه شعبان المعظم اعلام شد.

کرسیهای نفحات ویژه اعیاد شعبانیه

به گزارش ایکنا؛ کرسی تلاوت ۳۳۹ نفحات‌القرآن، روز دوشنبه، 19 فروردین، با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشور و اجرای هم‌خوانی گروه سبیل‌الرشاد در مسجد سیدالشهدا(ع) خانی‌آبادنو، پس از نماز مغرب‌‍ و عشاء برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت ۳۴۰ نفحات‌القرآن، ۱۹ فروردین ساعت 11 صبح با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی و ارائه حفظ زینب فیضی، حافظ خردسال قرآن، در مدرسه شهید نواب صفوی واقع در خیابان ۱۷ شهریور برپا می‌شود.

همچنین کرسی ۳۴۱ نفحات‌القرآن، دوشنبه، ۱۹ فروردین از ساعت 13 با تلاوت سعید پرویزی و ارائه حفظ زینب فیضی در مدرسه پاسداران اسلام واقع در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت ۳۴۲ نفحات‌القرآن، سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ساعت ۷ صبح در مدرسه امام عصر(عج) واقع در خیابان ایران با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین المللی کشور، برپا خواهد شد‌.

کرسی تلاوت ۳۴۳ نفحات‌القرآن، سه‌شنبه، ۲۰ فروردین، ساعت ۱۱ صبح در مدرسه شاهد ارشاد، واقع در خیابان مجاهدین اسلام با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا و با ارائه حفظ محمود نوروزی برگزار می‌شود. همچنین کرسی ۳۴۴ نفحات‌القرآن، ۲۰ فروردین ساعت ۱۳ با تلاوت وحید خزایی در مدرسه ندای صالحین واقع در میدان بهارستان و ارائه حفظ محمود نوروزی برپا خواهد شد.

در ادامه این کرسی‌ها و در روز چهارشنبه، ۲۱ فروردین، ساعت ۷ صبح، مدرسه آزادی ملت واقع در خیابان ایران، میزبان کرسی تلاوت ۳۴۵ نفحات‌القرآن با تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشور و رجا ایوب از کشور تانزانیا خواهد بود و سپس این دو قاری در همان روز ساعت ۱۱ صبح کرسی ۳۴۶ نفحات را در مدرسه شهدای مؤتلفه اسلامی واقع در میدان ابن‌سینا برپا خواهند کرد.

کرسی تلاوت ۳۴۷ نفحات القرآن، چهارشنبه، ۲۱ فروردین پس از نماز عشا، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خانی‌آبادنو، با تلاوت علیرضا رضایی قاری بین‌المللی کشور و اجرای گروه هم‌‌خوانی سبیل الرشاد برگزار، همچنین کرسی تلاوت ۳۴۸ نفحات القرآن، پنجشنبه، ۲۲ فروردین ساعت ۱۲ ظهر در مدرسه ثامن الائمه(ع) واقع در میدان بهارستان با تلاوت قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان و با سخنرانی هادی ربیعی برپا خواهد شد.

کرسی تلاوت ۳۴۹ نفحات‌القرآن، ۲۲ فروردین پس از نماز عشا در مسجد جامع ولیعصر(عج) واقع در خانی آبادنو با تلاوت قاسم مقدمی و گروه سبیل الرشاد برگزار خواهد شد.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعان توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به دلیل حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.
از برنامه‌های دیگر کرسی‌های تلاوت نفحات، طرح حفظ موضوعی قرآن، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد است، بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع و سپس به صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سؤال و در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری تقدیم می‌شود.
همچنین کرسی‌ها از‌ طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار پخش می‌شود.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس بگیرند و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha