تدوین کتاب هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3801378
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

تدوین کتاب هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کتاب هفته قرآن و عترت لرستان، شامل برنامه‌های انجام‌شده توسط گروه قرآن و عترت لرستان در قالب هفته قرآن و عترت، چاپ و توزیع شد.

تدوین کتاب هفته قرآن و عترت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب هفته قرآن و عترت لرستان، شامل برنامه‌های انجام‌شده توسط گروه قرآن و عترت استان لرستان در قالب هفته قرآن و عترت، چاپ و میان ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور توزیع شد.
این کتاب شامل قسمت‌های گزارش برگزاری هفته قرآن و عترت، معرفی دست‌اندرکاران برگزاری هفته قرآن و عترت، معرفی داوران و برگزیدگان مجموعه جشنواره‌های ١٤ گانه هفته قرآن و عترت و گزارش برگزاری مجموعه برنامه‌های اجرا شده در قالب هفته قرآن و عترت لرستان، مانند برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم با حضور قاری بین‌المللی علی‌زاده، برپایی آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان در سال گذشته، برپایی نمایشگاه آثار هنری مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت، تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی استان و ... است.
چاپ آثار برتر مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان را می‌توان ویژگی بارز این کتاب دانست. این کتاب در ٢٧٨ صفحه و به تیراژ ٢٠٠ نسخه چاپ شده و در اختیار ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha