اعزام ۱۰۰ جهادگر سمنانی به پل‌دختر
کد خبر: 3801386
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

اعزام ۱۰۰ جهادگر سمنانی به پل‌دختر

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اعزام ۱۰۰ جهادگر سپاه و بسیج استان سمنان به پل‌دختر خبر داد.

اعزام 100 جهادگر سمنانی به پل‌دختر

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان 17 فروردین در دیدار با سردارغیب‌پور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نحوه امدادرسانی و امکانات و تجهیزات موردنیاز و تدابیر اندیشیده شده گفت: امدادرسانی و کمک‌رسانی به بخشی از مناطق شهرستان پل‌دختر به سپاه استان سمنان واگذارشده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس حجم خسارت‌ها و تخریب‌های وارده 100 نفر از جهادگران استان سمنان هم‌اکنون به‌منظور امدادرسانی به مردم سیل‌زده پل‌دختر در این شهرستان حضور دارند، بیان کرد: بسیج و سپاه استان سمنان در یاری مردم سیل‌زده مازندران و گلستان موفق بوده واین حضور تداوم دارد و بر این اساس همه امکانات سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با هماهنگی استاندار سمنان به‌منظور کمک به مردم سیل‌زده پل‌دختر بسیج شده‌اند.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه از شهرستان شاهرود نیز کامیون، لودر و سایر امکانات موردنیاز در حال ارسال است یادآور شد: ابزارآلاتی همچون بیل، کلنگ، چکمه، فرغون و مواد غذایی مانند آب‌معدنی و غذای کنسرو شده از مواد موردنیاز شهرستان پل‌دختر است.

به گفته دامغانی تاکنون هفت کامیون و 2 دستگاه آمبولانس، هفت‌دستگاه کف‌کش و هفت‌دستگاه بابکت از سمنان پل‌دختر ارسال‌ شده است.

انتهای پیام

captcha