آغاز ثبت‌نام ترم بهار دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ‌جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3801398
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

آغاز ثبت‌نام ترم بهار دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ‌جهاد‌دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام ترم بهار دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت اشتغال‌محور، تخصصی و عمومی‌ جهاددانشگاهی استان خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آموزش‌های کوتاه‌مدت یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی استان در راستای مهارت آموزی و توسعه کارآفرینی است.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت به فراگیران در قالب صدها عنوان دوره آموزشی در قالب 10 دپارتمان‌ آموزشی شامل پزشکی و سلامت، زبان‌های خارجی(انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی و عربی)، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، اشتغال و کارآفرینی، آموزش کارکنان دولت، آموزش‌های الکترونیکی و مجازی (LMS)، فرهنگ و هنر، علوم انسانی، افزود: علاقمندان می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان دوره‌های دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌‌نویسی اندروید، حسابداری و حسابداری تخصصی، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی دیجیتال، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، اجرای کفپوش‌های اپوکسی، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان آپارتمانی، را از جمله مهم‌ترین دوره‌های آموزش‌های مهارتی عنوان کرد.
رضایی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 45 هزار نفر از آموزش‌های عمومی ـ تخصصی و اشتغال‌محور جهاد دانشگاهی استقبال کردند.
رئیس جهاددانشگاهی استان راه‌اندازی جهاددانشگاهی شهرستان لردگان را از برنامه‌‎های آموزشی این نهاد در سال 98 عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد با داشتن مجوز آموزش کارکنان دولت، آمادگی همکاری با تمامی ادارات، دستگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و نهادهای انقلاب اسلامی در سراسر استان را دارد.
به گفته وی، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به پرتال jchb.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های مراکز آموزشی تماس حاصل کنند.
- مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه 17 تلفن: 33332093 و 33345400
- مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: 32242517
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: 34221230 - 34235080
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: 33225330
- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه‌روزی، تلفن: 33527464

انتهای پیام

captcha